Idols_news:
Blackpink хамтлагийн гишүүн, нүүр царай Жисү, Got7 хамтлагийн эргэн ирэлтийн зураг авалтын талбай дээр очсон.
Өчигдөр Got7 хамтлагийн эргэн ирэлтийн зураг авалт эхэлсэн бөгөөд тэрхүү зураг авалт дээр Жисү очсон юм. Тэнд байх бүх ажилчдад хоол бас идэх зүйлс авч ирэн Жинёоны хажууд очин тэвэрч зогссон гэж тэднийг харсан хүмүүс хэлж байгаа юм. Энэхүү мэдээллийг тэднийг дагаж явсан фэн нь хэлсэн билээ.
Мөн тэднийг үерхдэг байх магадлалтай гэж тэдний дагагч нар ч бас бодож байгаа юм.
Тэднийг үерхдэг эсвэл үгүй талаар хоёр энтертайнмент ямар ч мэдэгдэл гаргахгүй байгаа нь фэнүүдийн дургүйг хүргэж байна.
-------------------
132789 comments
jinjicouple: Үерхдэг гэдэг нь угаасаа л тодорхой байгаа биз дээ! Уурлаад байгаа улсууд зүгээр чимээгүй л байж үз!! 😠😠 Битгий ах эгч хоёр руу минь дайраад бай!!
got7withahgase: Зарим улсууд зүгээр дуугүй л бай! Зарлах үгүй нь хоёр энтертайнментийн дур, үерхэх үгүй нь энэ хоёрын дур!
woojinkim: Got7 хамтлагийн бараг бүх гишүүд нь үерхдэг юм уу?? Бас Blackpink! Нэг нь бүр аав болчихсон... Яасан бөх зүрхтэй улсууд вэ?! Хоёр энт дотоод дүрэм журмаа жоохон чангалаач!! Бүр уран бүтээлчид нь толгой дээр нь гараад дууслаа.
deminblack: Сүүлийн үеийн хүүхдүүд гэж...
seonyoungjul: @deminblack дуугүй бай эмээ минь!!
bpinkinmyarea: Та нарт ер нь ямар хамаатай юм!! Болдог бол хошуунуудыг нь тайраад хаячих юмсан. Бас тэр дагаж яваад хэлсэн фэн нь зүгээр дуугүй байж сур мэдэв үү!! Үхсний чинь фэн!! Муу фэний оронцог.. одоо манай хоёр загнуулна даа..
hyunwoo_95: Зүгээр хурдан мэдэгдэл гаргаач дээ!! JYP YG
----------------
YOU ARE READING
Instagram 3 | Jinji
Short Storysooyaaa__ started following pepi_jy_. Эндээс л тэдний хайр цэцэглэж эхэлсэн. Jinji shipper-үүддээ зориуллаа. 2018.10.07-2018.11.09