🎄3.🎄

238 26 29
                                    


/Tak, máme tu první prosincové pondělí a s nim i třetím jednodílovku. Tentokrát už jedeme bez Siriuse, jen Jasmine, Holly a oblíbená Rachel.
Tak si to uzijte.❤️/

,,Holly! Můžeš prostřít ty talíře na stůl?" houkla jsem na svou dceru mezitím, co jsem vyndavala z ledničky bramborový salát.

Moje hnědovlasá dcerka seběhla po schodech dolů a nechápavě pohlédla na linku, kde se nacházeli tři mělké a tři hluboké talíře. ,,My ještě někoho čekáme?" zajímalo Holly a já souhlasně přikývla.

,,Tetu Rachel," odpověděla jsem bez okolků a ona pozvedla obočí.

,,To se Rachel konečně zbavila toho doktůrka?" hádala sedmiletá Holly a já po ní střelila vyčítavým pohledem.

,,Prosím tě," povzdechla jsem si a mávla rukou. ,,Liam jenom musel odjet na nějakou konferenci, takže nemohl být na Vánoce doma."

,,To dává signál," usoudila to malé dítě. ,,Vánoce patří rodině a tenhle chlap tomu nedavá takový důraz, jaký by měl."

,,Nebrblej a rozdej ty talíře," odmávla jsem rukou směrem k jídelně a ona poslušně odnesla talíře do jídelny. ,,A pusť to radio! Jsou v něm ty vánoční koledy!"

Přitančila jsem zpět k pánvičce a obrátila všechny řízky na jejich druhou stranu. Z obývacího pokoje spojeného s jídelnou jsem zaslechla, jak hraje Silent Night. Připadala jsem si jako před lety, když Vánoce slavila s bratrem, manželem, švagrovou a synovcem.

Najednou se ozval zvonek a ještě dřív než jsem stačila zareagovat se ozvalo vrzání dveří a Hollyn pokřik. ,,Teto!" zaslechla jsem nadšený hlas mé dcerky a následně se i ozval Rachelin hlas.

,,Holly, zlato moje!" vyřkla Rachel, když jí malá Holly skočila okolo krku. Rachel se se svou kmotřenkou, jež měla omotanou okolo krku dopotácela až do kuchyně. ,,Co to tady voní?"

,,Rachel," vykřikla jsem radostně a káravě pohlédla na svou dceru. ,,Ale notak, Holly, slez z Rachel nebo nedostaneš večeři."

,,Jen jí nech," odfrázovala blondýnka, ale Holly se přestala po mé nejlepší kamarádce věšet a utíkala si hrát do obývacího pokoje.

,,Tak co Liam?" zajímalo mne. ,,Ozval se ti?"

,,Jop, dopoledne jsem s ním mluvila," pokývala hlavou Rachel a vytáhla z kabelky tajemnou flašku. ,,Hádej, co jsem přinesla?"

,,O můj bože, Bourbon!" vypískla jsem jakoby mi někdo přinesl po roce hladovky jídlo.

,,Ale ale!" zasmála se Rachel. ,,Že by si vyměnila Siriuse za Bourbon?"

V tu chvíli se mi vytratil úsměv ze tváře a Rachel si dala ruku před pusu. ,,Pro merlina, promiň, Jasmine."

,,Jo, v pohodě," pokusila jsem se o úsměv a vyndala jsem z komody dvě sklenice na pití a třetí plastovou pro Holly.

,,Chceš mi říct, že Holly nenaleješ?" pokusila se znovu o vtip a já po ní střelila pohledem.

,,Ty fakt nemůžeš mít děti," poznamenala jsem sarkasticky a nalila Bourbon do jejich dvou skleniček. Najednou se ale ozvalo znovu klepání. Z obývaku přiběhla do kuchyně vyděšená Holly.

,,Mamí! Mamí! Je tam nějakej chalp! To asi Otec Vánoc přišel dřív!" vypískla hnědovlasé děvčátko a radostně poskakovalo.

,,Ty máš chlapa, Jas?" sykla Rachel směrem ke mně a já po ní hodila vražedný pohled.

Vánoční speciál tří ság ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat