4th chapter

101 23 28
                                    

...one hour later.. (ναι θα το βάζω συχνά..βρμ να γράφω τι να κάνουμε..)

Πλέον είχαν μαζευτεί όλοι, γνώρισα και τα υπόλοιπα μέλη (το γεγονός ότι δεν έγραψα ξεχωριστό μέρος για αυτούς δεν σημαίνει ότι δεν τους δίνω σημασία να ξέρετε! Ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγούμαστε..) ο Hoseok, o Namjoon και ο Yoongi πολύ ήπειος άνθρωπος παρεπιπτόντως..

Το μόνο που ακούγονταν ήταν μόνο φωνές.. ναι μάλωναν όλοι εξαιτίας μου.. είδατε τι κελεπούρι που είμαι; Jk για τα μπάζα είμαι.. μαλώνουν που με φέραν εδώ..

Εκείνη την στιγμή μπαίνει μέσα ένα ακόμη αγόρι; άντρας; whatever..

"Τι γίνεται εδώ;" Ρώτησε αυστηρά και όλοι το βουλώσαν..

"Αχ επιτέλους ένας σοβαρός άνθρωπος!" Τον πλησίασα. "Μπορείς να μου πεις τι δουλειά έχω εγώ με όλα αυτά, σε παρακαλώ;" Με κοίταξε δολοφονικά. "Ή ίσως και όχι, ναι μάλλον πάω πίσω.. ή καλύτερα να σας αδειάσω και εγώ την γωνία, μην σας γίνομαι βάρος.. χεχ αντίο.." πήγα να φύγω αλλά αυτός ο τύπος με τράβηξε από την κουκούλα πίσω. Γαμώτο..

"Όλοι στις θέσεις μας.. αργήσατε.."

Άρχισαν όλοι να τρέχουν πέρα δώθε.

"Jin..θα χρειαστούμε βοήθεια..και εννοώ γυναικεία βοήθεια.. Τα ονόματα που πήραμε ήταν ζευγαριού." Είπε ο Yoongi καθώς κοιτούσε κάτι χαρτιά..

Γύρισαν όλοι και κοιτάξαν προς το μέρος μου.. "Ναι.. δεν υπάρχει περίπτωση.." απάντησα πριν μου το ζητήσουν και έκανα μερικά βήματα πίσω.

"Ή βοηθάς..ή θα πας να κάνεις παρέα στον τύπο που βασανίζει ο Jungkook.."

"Ωχ.. νομίζω ξέχασα την ηλεκτρική καρέκλα ανοιχτή.. ε σιγά μωρέ.." πετάχτηκε στο άσχετο ο Jungkook.

Πλέον βρισκόμουν σε ένα δωμάτιο που ήταν γεμάτο φορέματά και κοστούμια. "Διάλεξε ότι θες.." μου είπε ο Hoseok.

"Και αν δεν θέλω να βάλω φόρεμα..;"

"Τότε πάνε με τα εσώρουχα, δεν θα χαλάσει κανέναν νομίζω.." έφυγε κλείνοντας μου το μάτι.

ΤΙ ΦΑΣΗ?!
Καλά όλοι ανώμαλοι είναι εδώ μέσα?!

Δεν υπάρχει περίπτωση να μου βάλουν φόρεμα αυτοί, δεν είμαι κούκλα να με κάνουν ότι θέλουν..
OMG τι όμορφο πράγμα είναι αυτό;!

Έτρεξα προς ένα μπεζ φόρεμα το οποίο έβγαλα έξω για να δω καλύτερα.

"Διάλεξες;"

"Ναι.." αφού το επεξεργάστηκα γύρισα πίσω και είδα τον Jimin με το οποίο θα πάω και στην αποστολή. "Αλλά δεν θα το βάλω.."

Level of risk: 5  /5Where stories live. Discover now