7th chapter

115 17 15
                                    

Τα μάτια μου έλαμπαν και ο Jungkook φαινόταν να χαιρόταν που μου άρεσε.

"Λοιπόν που θες να πάμε;" Ρώτησε αφήνοντας την επιλογή σε εμένα.

"Σε όλα!" Τον άρπαξα από το χέρι τραβώντας τον να πάμε σε για αρχή σε ένα παιχνίδι με κάτι μηχανές. Πριν βάλω μέσα το κέρμα με σταμάτησε.

"Θες να το κάνουμε πιο ενδιαφέρον;" Σταύρωσα τα χέρια μου και έστρεψα όλη μου την προσοχή πάνω του. "Ο χαμένος θα πληρώσει το βραδινό."

Τον κοίταξα λίγο εξεταστικά να επεξεργαστώ αυτό που μου είπε. "Έγινε.." του έδωσα το χέρι για να σφραγίσουμε την συμφωνία.

Είχε περάσει κοντά ένα 45λεπτο και τώρα βρισκόμασταν στο air hockey.

"Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω να νικήσεις." Μου είπε ο Jungkook δίχως οίκτο.

"Ω γεια σου Yoongi!"

"Δεν θα χάψω αυτό το παλιομοδίτικο κόλπο." Μου απάντησε με ένα ειρωνικό και νικητήριο χαμόγελο.

"Γεια παιδιά.." απάντησε ο Yoongi που πλέον στεκόταν δίπλα στον Jungkook και εκείνος γύρισε να τον κοιτάξει ξαφνιασμένος.

"Hyung; Τι κάνεις εδώ;" Βρήκα την ευκαιρία μου και σκόραρα πάνω στην λήξη του χρόνου.

"ΧΑ! Φάτα! Σε νίκησα!" Εκείνος γύρισε έκπληκτος.

"Έι δεν είναι δίκαιο! Απαιτώ επανάληψη!" Κλαψούρισε.

"Όχι, νίκησα!"

"Επειδή με απέσπασε ο Yoongi!" Προσπάθησε να δικαιολογηθεί.

"Και εγώ θα μπορούσα να είχα αποσπαστεί αλλά δεν το έκανα!" Φώναξα βγάζοντας του γλώσσα και αυτός θύμωσε.

"Και πάλι δεν νίκησες ήταν ισοπαλία!" Ανταποκρίθηκε θυμίζοντάς μας το ολικό σκορ από όλα τα παιχνίδια μαζί.

"Ωραία, τότε ας παίξουμε άλλο ένα και αυτή την φορά θα συμμετέχει και ο Yoongi!" Συνέχισα εγώ.

"Καλός!" Γύρισε προς τον Yoongi αρπάζοντας το χέρι του και κάνοντας χειραψία μαζί του καθώς εγώ τους πλησίαζα. "Ο χαμένος αγοράζει το φαγητό.."

Και για να ήμουν πιο δίκαιη επειδή τόση ώρα δεν συμμετείχε πρότεινα να διαλέξει εκείνος το παιχνίδι, αλλά ένα από εκείνα που δεν παίξαμε.

"Αυτό με την μπασκέτα." Απάντησε χωρίς πολύ σκέψη και εγώ τον κοίταξα με το σαγόνι μέχρι το πάτωμα γιατί ήξερα ότι θα έχανα.

"Οκ.. ποιος ξεκινάει;" Είπε ο Jungkook χαλαρά καθώς πλησίαζε το παιχνίδι.

"Εγώ." Απάντησε μονολεκτικά ο Yoongi τοποθετώντας το κέρμα στο μηχάνιμα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Level of risk: 5  /5Where stories live. Discover now