- Mówię Ci, Holly, są genialni! A ich dzieci? Aniołki!! - Ta kobieta jest dzisiaj nie do poznania.
- Cieszę się mamo, że masz nowych znajomych, i że ich dzieci są genialne, ale chciałam posiedzieć sama, czaisz? I troszkę mi w tym przeszkadzasz. Zostawisz mnie samą? - Nawet gdy moja mama wychodzi z mojego pokoju, uśmiech jej nie znika z twarzy. - Dziękuję! - Krzyczę, ale już pewnie mnie nie słyszy.
Wstaję i idę zamknąć drzwi za moją rodzicielką. Czy w tym domu, oprócz mnie, ktoś potrafi to w ogóle robić? Gdy już to zrobiłam, idę się położyć na łóżko. Biorę książkę pt. " Margo" i zaczynam ją czytać. Niestety po chwili rezygnuję z tego, ponieważ non stop ktoś do mnie pisze lub coś wysyła. Zirytowana i podenerwowana patrzę, kto mi wysyła tyle wiadomości. Moja najlepsza przyjaciółka - Clare. Pisze o tym, jak spuściła psa ze smyczy w lesie i ten rzucił się na jakiegoś małego pieska. Potem dostała bure od właściciela i zdecydowała się wracać z Luckym do domu z wyprawy życia - oczywiście na smyczy! Leżę na łóżku, zwijam się ze śmiechu i jestem w stanie odpisać jej tylko HAHAHAHAHAHAHA. Ona odpisuje mi po chwili.
Clare: Ty się nie śmiej! Myślałam, że Lucky tego yorka - szczura zagryzie! I co ja bym wtedy zrobiła? Ten właściciel zagryzłby mnie.
Ja: No przepraszam, już się nie śmieję... a może jednak? HAHAHAHAHA. Jak będzie miał w planach ktoś cię zagryźć, niech da mi cynka, przyjdę to nagrać!
Clare: Wielkie dzięki... A co tam u ciebie ciekawego?
Ja: Obok wprowadzili się jacyś nowi właściciele i mama dostała na ich punkcie bzika.
Clare: Co?! A kiedy tamci się wyprowadzili?
Ja: No właśnie sama nie wiem!!
Clare: Mają dzieci?
Ja: Tak, dwójkę. Chłopak i dziewczyna.
Clare: No to już wiemy co będziemy jutro robić! A teraz przepraszam, ale mama mnie woła, do jutra!;*
Ja: Pa<3
Cały czas uśmiech nie schodził mi z twarzy. Gdy już skończyłyśmy pisać, wstałam z łóżka i podeszłam do okna. Patrzyłam się chwilę na dom nowych sąsiadów i zastanawiałam się jak mogłam nie zauważyć, że tamtych właścicieli już nie ma?
CZYTASZ
Lepkie łapska
Mystery / ThrillerW pewien jesienny dzień do domu obok wprowadzają się nowi właściciele. Tyle że, Holly, nie kojarzy, żeby poprzedni właściciele się z tamtąd wyprowadzili. Dziewczynie, cały czas nie daje to spokoju, dlatego z przyjaciółką postanawiają sprawdzić dom i...