◀ 2 ▶

23 2 0
                                    

Jangan lupa vote!!!

✴ ❇ ✴ ❇ ✴

"I HOPE THAT I WILL HAVE A POWER ONE DAY."

✴ ❇ ✴ ❇ ✴

"Kau memangkan!!" kata Park King pula lalu menampar Tzuyu.

PANG!!!

Pelajar yang lain mula tersenyum sinis.

"Mesti sakitkan."

"Memang patut pun dia kena tampar." sinis kata pelajar lain.

"Betul tu." sokong kawan pelajar itu.

Manakala Tzuyu pula mukanya telah menjadi merah di sebalik penutup kepalanya yang dipakainya.

"Kau.." balas Tzuyu menahan amarahnya.

"Aku apa??! Kau nak lawan aku? Lawanlah! Ingat kau tu kuat sangat. Kau ingat sikit yang kau tu orang miskin lainlah macam aku anak orang kaya!!" balas sinis Song Kok.

"Dah lah anak haram, menyusahkan orang je kerja!" kata Kim Bap.

"Sejak kau masuk dalam sekolah ni, banyak masalah yang berlaku. Kau memang bawa malang dekat orang!!"

Tzuyu terkesima dengan kata-kata tersebut.

Banyak pelajar yang menyokong kata-kata Vida Girls.

"Betul tu."

"Dah la malang. Anak haram pula tu."

"Ish...Ish...Ish.."

"Hahaha!!!"

Pelajar yang menyaksikan, makin kuat gelakan mereka yang macam hantu je.

Air matanya mula jatuh.

Tanpa membalas kata sindiran terhadapnya, Tzuyu pantas berlari ke arah sebuah taman lama sekolah iaitu Secret Garden.

Di sana, dia lebih tenang kerana taman tersebut merupakan taman yang telah lama tidak dikunjungi oleh pelajar-pelajar yang lain setelah sebuah taman yang berkonsep mewah telah dibina yang diberikan nama Know Garden.

Tzuyu lebih suka suasana di sini walaupun suasana di sini agak seram dan suram dibandingkan dengan suasana Know Garden yang sesak dengan pelajar sekolah ini.

Keadaan di taman ini, lebih berkonsep tradisional dan dicampurkan dengan mewah.

Dia mula menapak ke sebuah pokok kegemarannya iaitu pokok yang redup dan daunnya lebat berwarna ungu gelap dan mula duduk menyandar lalu membuka penutup kepalanya.

Tzuyu melepaskan tangisannya tanpa memperdulikan persekitarannya kerana tidak mungkin pelajar lain ada di taman ini.

Dia berharap suatu hari nanti dia akan ada kuasa untuk membalas semua ini.

Tapi dia percaya bahawa mana mungkin manusia seperti dia akan ada kuasa. Dia ketawa apabila membayangkan dia ada kuasa. Mesti tak logik.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[SU]WELCOME TO FANTASY WORLDWhere stories live. Discover now