ბოლო გაკვეთილი ფიზიკა გვქქონდა. არცისე ძალიან მიყვარს ეს საგანი. ზარი რომ დაირეკა მე და ტასო ბიბლიოთეკაში წავედით. კარები შევაღეთ დაააა....
მარტინუსი- თქვენ აქ რას აკეთებთ??
ტასო- ეგ ჩვენ უნდა ვიკითხოთ თქვენ რას აკეთებთ?
მარკუსი- ამმმმ ჩვენ ბიჭების ტვალეტში უნიტაზი მოვტეხეთ.....
მე- მოიცა რაააა😂😂😂- მე და ტასოს ისტერიკული სიცილი აგვიტყდა.
მარტინუსი- ჰომ ასე გამოვიდა. თქვენ რა დააშავეთ??
მე- ამ პრინცესამ მეგანს ცხვირი გაუტეხა...- ტასო კმაყოფილი სახით უყურება და მარკუსის წინ ჯდება.
მარკუსი- აუშშშ უკვე მეშინია შენ რომ დაგპატიჟე კარნავალზე..
ტასო- ვინც მომწონს იმას არ ვცემმ... მოიცა რააა?? რა ვთქვიიი??- დებილივით უსვამდა კითხვებს თავის თავს.
მარტინუსი- რაიოოოო??- და ბედნიერი სახით იყურება.
მარკუსი- ამმმ..?!^~$}<]$,\!
მე- უხხ შენიი როგორ წამოგცდა ქალოოოოო.....
ტასო- ჰო კაი თემა შევცვალოთ....
მარკუსი- ჰო კაიი
მარტინუსი- დღეს საღამოს გცალიათ??
მე- რაა?? ამმმ რავი კი
ტასო- დღეს პარასკევია ამიტომ კიიიიი
მარკუსი- გინდათ კინოში წავიდეთ???
მე- ამმმ კარგი
ტასო- რომელ ფილმზე წავალთ??-ღიმილით უცქერს მარკუსს
მარკუსი- შურისმაძიებლებზე- ისიც უღიმის.
მე- ვგიჟდებიიიიი კარგი წამოვალთ..
მარტინუსი- 6ზე გამოგივლით და მისამართი მომწერე კარგი??- ფურცელზე ნომერს წერს და მე მიწოდებს
მე- ჰო კარგი- ფურცელი გამოვართვი და საპასუხოდ გავუღიმე. ზარი დაირეკა და ბიჭებს დავემშვიდობეთ.
ტასო ჩემთან წამოვიდა. დედაჩემს ყველაფერი მოვუყევით. ჯერ კარგათ დაგვცინა. მანაც იცოდა იმაზე რო მარტინუსი მომწონდა. მასაც ძალიან მოსწონდა. ჰოდააა მოგვზადა კარგათ: ტანსაცმელი აგვირჩია, კრთალად მაკიაჟიც წაგვისვა და კარგათ გამოგვაწყო. მარტინუსს მისამართი მივწერე და მალევე მოვიდნენ. კარზე კაკუნი გაისმა.
დედა- მე გავაღებბბბ - დედაჩემმა კარი გააღი რა წინ მომღიმარი ბიჭები დახვდნენ.
დედა- მობრძანდით ბიჭებო გოგოები მალე ჩამოვლენ..
მ&მ- კარგით, გმადლობთ- სახლში შემოვიდნენ და დივანზე ჩამოჯდნენ. ოთახიდან გამოვედით და ბიჭებს მივესალმეთ.
ტასო- წავედით??
მარკუსი- წავედით.
მე- კარგათ დეეეე
დედა- ჭკვიანადდდ- დედამ კარი ჩაკეტა და სახლში შევიდა. მანქანაში ჩავჯექით და კინოთეატრის გზასდავადექით. ბიჭები მერსედესის ჯიპით იყვნენ მოსულები. არ მითქვამს მაგრამ ისინი ძალიან მდიდრები არიან. კინოთეატრში რომ მივედით პოპკორნი და კოლები ავიღეთ და დარბაზში შევედით. ტასო და მარკუსი ერთად დაჯდნენ და მე და მარტინუსი ერთად. როგორც ჩანს დარბაზში მხოლოდ ჩვენ ვიყავით, ამიტომ ტასო და მარკუსი შუაში დაჯდნენ ჩვენ კი სულ უკანა რიგში დავჯექით. ფილმი რომ დაიწყო ეგრევე უცხო პლანეტელები გამოჩდნენ. ვერ ვიტან უცხო პლანეტელებს და შედინებულმა ხელები სახეზე ავიფარე.
მარტინუსი- უცხო პლანეტელების გეშინია??
მე- კიიიიი..
მარტინუსი- კარგი რაა არაფერია ისეთიიი- ხელები ჩამომაწევინა და ხელი ჩამკიდა.
მარტინუსი- რა ცივი ხელები გაქვს მოდი გაგითბობ- ჩაიჩურჩულა და ჩემი ორივე ხელი მის ხელებში მოიქცია. ნერწყვი ხმამაღლა გადავყლაპე რადგან არ ვიცი ტინუსი რას აკეთებდა.. ჯერ კარნავალზე დამპატიჟა, მერე გასწირნება მთხოვა რაც ჩაიშალაააა, მერე ნომერი მომცა, კინოში დამპატიჟა....?? რა ხდებაა??? ხელები მართლაც გამითბა. იმ ორმა ქაჯმა ერთმანეთს კარგათ გაუგეს. ზევიდან ვუყურებ როგორ იცინიან.უეცრად ფილმიში ჩემი საყვარელი სუპერგმირი გამოჩნდა " ჰალკი💚". უეცრად წამოვიყვირე
მე-ვაიმეეე ჩემი სიყვარულიიიი- დავიჯღავლე და მარტინუსის ხელებიდან გავთავისუფლდი. ფილმის ბოლომდე ასე ვიყავით, მარტინუსი გამუდმებით პოპკორნს ჭამდა. ფილმი რო დამთავრდა ტასო ისტერიკებში ჩავარდა სპაიდერმენი მომიკლესო😂.
მარტინუსი- აუუ გინდათ სადმე გავისეირნოთ ??
მარკუსი- აუუ ჰოო რაა
ტასო- კაი წამო
მე- კაირგიი ოღონდ ჯერ საპირფარეშოში შევალ კარგით??
მარტინუსი- კარგი
მე- ტასიკო წამოო
ტასო- მოვდივარ
ტასო ტვალეტში გავათრიე და ეგრევე მივახალე.
მე- იცი ხელი ჩამკიდაააააა
ტასო- ჰმჰჰჰ მარკუსი ვაფშე მკოცნიდა ლიყაზე და ყელში ოღონდ.
მე- რაააააააააა??
ტასო- ხო რავი აბა
მე- ვუიმეეე სიყვარულებოოო
ტასო- კაი კაი წავიდეთ ეხლა თორე რამეს იფიქრებენ.- საპირფარეშოდან გამოვედით და ბიჭებთან ერთად სასეირნოთ წავედით.
მარტინუსი- ერთი სული მაქვს ეს სამი დღე როდის გავა.
ტასო- ჰოოო მეც
მე- მე დიდად არ მინდა კარნავალზე წამოსვლა
მარკუსი, ტასო & მარტინუსი- რაააააააა??
მე- ჰო რავი კაბა ვერ ავარჩიე
ტასო- მე აგარჩევინებ ხვალე ვიშოპინგოთ
მარკუსი- ჩვენც წამოვალთთ
ტასო- არა სიურპრიზი იქნება
მარტინუსი- ხო ეგრე ჯობს.
მარკუსი- კარგი ჰოოო უჰჰჰ