მე- შენ რა მეღადავები??- უკვე გაბრაზებულმა ვკითხე ლუკასს
ლუკასი- და რატო უნდა ვღადაობდე? შენი ზასაობის ყურება ყველას გავინდა ჰოდა მიდი გელოდები.
მე- დაგერხა- დივნიდან ავდექი და ლუკასი უხეშად ავაყენე, საყელოში ვწვდი და თავი ძლიერად დავარტყი ცხვირში. მგონი სანამ დავარტყამდი ეგონა მაგას ვკოცნიდი ეჰჰ როგორ შემცდარა. უეცრად მეგანი წამოხტა ლუკასი რო ძირს დავარდა სისხლიანი ცხვირით.
მეგანი- რეებს აკეთებ გაგიჟდი?? თუ გინდა ვთქვა ტვალეტში მარტინუსზე რო ლაპარაკობდი რომმმ......-წამით შეყოვნდა- 3 წელია მოგწონს და გინდა მასთან ქალიშვილობა დაკარგო ასე არააა??- ჩაიცინა მეგანმა.
მარტინუსი- ანიი ეს სიმართლეაა??- დასვა თუ არა კითხვა მეგანს ყბაში ძლიერად ამოვდე. ძირს გახოხდა ლუკასის გვერდით და ტირილი დაიწყო.
მე- საკუთარ თავში ხომ არ გეშლები მეგან?? კარგათ ვიცი ჰელუინზე სკოლაში ტვალეტში რო სექსი გქონდათ თქვენ ორს და კიდევ .. ტყუილების თქმას შეეშვი.
ტასო წავედით!-ტასო წამოდგა და ერთად გავედით სახლიდან.ტინუსი- ანაა მოიცადეე..- დამიძახა უკნიდან რაზეც უკან გავიხედე.
ტინუსი-მეგანის არ მჯერა! ვიცი რომ ეგეთი არ ხარ- სვლას ისევ ვაგრძელებდი.
ტინუსი- გაჩერდიი!!- უკვე ყვირილზე გადადიოდა- ანა გაჩერდიიიი- უკვე ძალიან ხმამაღლა მოუვიდა და შევკრთი. უკან შევტრიალდი და დავინახე მარტინუსი ჩემსკენ როგორ მორბოდა
მარტინუსი- ანა გაჩერდი! ვიცი რო სიმართლე არ არის ის რაც მეგანმა თქვა ძუკნაა და რას არ იტყვის. ბოდიშს გიხდი იმათ გამო უბრალოდ გთხოვ ნუ ბრაზობ.
მე- მე... მე უბრალოდ.. - სლუკუნით ვუთხარი ტინუსს
მარტინუსი- კარგი კარგი დაწყნარდი ეხლა მისმინე! ეხლა ჭკვიანად მიდი სახლში და რო მიხვალ მომწერე კარგი!! ხვალ კიდე კარნავალზე წამოდი ჩემთან ერთად კარგი?? - ხელები მხრებზე დამადო და თვალებში შემომხედა.
მე-კარგი- გავიღიმე
მარტინუსი-კარგი ჭკვიანადდ- გამიღიმა და სახლში შენრუნდა, ეტყობოდა რო ლუკასის ცემას აპირებდა. ტასოს მივუბრუნდი და გზას გავუყევით. გზაში ბევრი ვიცინეთ და ვიჭორავეთ. ტასო სახლამდე მივაცილე და სახლში წავედი. კარები შევაღე და დედას მივესალმე.
დედა- აბა რახდებოდაა??გაერთე??
მე- კი დეე ბიჭი ვცემე და ვიცეკვე და ჰო.. არ დამილევია
დედა- შენ ხელში ხო ნოევეგიის არცერთი ბიჭი არ დარჩება ისე რომ შენი დაბეგვილი არ იყოს რაა უჰჰ
მე- არა დედა არის გამონაკლისრბიც- ჩავიღიმე ჩემთვის და ცოტათი გავწითლდი
დედა- ჰო ვიცი რო მარტინუსი მოგწონს მეც მომწონს კაი ბიჭია.
მე-ჰოომმ
დედა- გინდა ხვალისთვის თმა დაგისწორო??
მე-ოღონდ საღამოს რაა დილით არა
დედა-ჰო აბაა. კაი მიდი იბანავე და დაწექი.
მე-ჰო კაი