Přejížděla jsem hřeblem po hladké srsti hřebce, když si Jouse začne stěžovat:„Achjo, Spark má zase ocas plný bodláků. To budu zase rozčesávat celé dopoledne." Už jsem na tohle zvyklá, ale jelikož vím, že kdybych neudělala co ode mě Jouse očekává, naříkala a nadávala by tak dlouho, dokud by jí nevyschlo v krku a nepřestaly ji fungovat hlasivky. Odložila jsem čištění do žlabu, pohladila Soura po hřívě a vydala se ke Sparkovu boxu. „Jé ahoj Bel. Potřebuješ s něčím pomoct?" zasalutovala Jouse s falešným úsměvem. Odfrkla jsem si a odvětila jsem:„Předpokládám, že bys mi stejně nepomohla." Jouse se poťouchle zasmála a já se jí vydala na pomoc. Čím dřív ty bodláky vymotám, tím dřív se budu moct vrátit k Sourovi. Začala jsem vymotávat první bodlák zatímco Jouse se jen škodolibě usmála nadšená, že dosáhla svého a odplula směrem do koupelny. Jen jsem si povzdechla a pokračovala v rozmotávání. Když už jsem měla skoro hotovo, Jouse se vrátila s novou vrstvou lesku na rtech. Jen jsem protočila očima a pohladila již upraveného hřebce. Vydala jsem se zpět do boxu Soura zatímco Jouse se pokoušela nasadit Sparkovi výstroj. Zrychlila jsem tempo při připravovaní Soura, abych Jouse nemusela pomáhat i s nasedáním do sedla.
Vyvedla jsem hřebce před stáje a nasedla na něj. Už už jsem se chystala sevřít Sourovy slabiny, když jsem uslyšela ten otravný hlas. Pootočila jsem hlavu směrem odkud přicházel a uviděla jsem nadávající Jouse, ve fialové vestičce jak nadává, že Spark má nakřivo kamaše. Už jsem na ní neměla náladu a tak jsem pobídla Soura a ujížděla pryč od té uječené holky. Vítr mi rozcuchal vlasy když Sour vyrazil plnou rychlostí po louce. Cítila jsem se jakobych byla se Sourem jedna bytost. Perfrektně sjednocené pohyby. Myšlenky jako jeden. Tohle jsem milovala. Stejně tak jako Sour. Užívala jsem si té volnosti. Sour ještě přidal na rychlosti a nadšením zaržál a pohodil světlou hřívou. Takhle by to mohlo být navždy.
————————————————————
Nesnáším psaní prvních částí nových příběhů. Tady šlo jen o něco jako seznámeni s příběhem atd. Byla to hodně krátká část a celkem o ničem ale další část už bude snad záživnější.
ČTEŠ
|SOURBEL|
RandomBella s hřebcem jménem Sour jsou neodmyslitelná dvojka. Patří k sobě už přes osm let. Když jednou se Jouse pokusí vše překazit a vše zničit.