Stála jsem na největší skále, která tu snad je. Les se změnil na temnější barvu jenom jediný zdroj světla byl měsíc, který byl vysoko na nebi. Nadechla jsem se chladného vzduchu. Otevřela jsem moje velké zlaté oči a slyšela jsem kroky za mnou."Jdete pozdě. Jako vždy." řekla jsem chladně a koukla jsem přes rameno "Tak jaký seriál to byl tentokrát?"
Viděla jsem svoje kamarádky a taky moje spolubydlící. Alexandra Herondale a Isabel Lightwood.
"Proboha nebuď hned taková Eli. Dívaly jsme se na Mladí a Hladoví." řekla Izabela a překřížila si ruce na hrudi.
"Izzy má pravdu. Nebuď hned tak chladná." řekla Allie.
"My tři se známe už nějakou dobu. Myslím, že jsme si všechny asi zvykly, jak se každá chová." řekla jsem zase chladně a otočila jsem se na ně tváří v tvář.
Izabela nebo-li Izzy a Alexandra nebo-li Allie jsou jedni z mála, kterým já naprosto důvěřuji.
Izzy má tmavé, dlouhé a rovné vlasy často si je nosí buď rozpuštěné nebo v culíku. Má čistou bledou pleť jako sníh. Taky má velké tmavě hnědé oči. Je z nás nejmenší, ale má velkou sílu. Hned na první pohled je agresivní a dost sarkastická, až to zní, že to myslí doopravdy, ale opravdu vážně. Umí taky být milá a velmi pomocná... teda, když chce, což je hodně málo.
Allie je z nás ta vysoká. Má středně, vlnité vlasy, které májí studenou blond. Má velké světle modré oči, které mi až dost připomínají led. Taky má bledou pleť jako sníh. Allie si nenechává jen tak něco líbit a všechno řekne velmi krutě a upřímně. Jinak umí být přátelská a hodná. Ráda pomůže. Na první pohled umí taky být sarkastická, že to zní jako pravda.
Pak jsem tu já. Elizabeth Rose Nosferatu. Taky jsem malá, ale ne jako Izzy. Mám krátký kudrnatý černý vlasy a velké žluté oči. Často se mě ptají, jestli nosím čočky. Ale ne jsou to moje pravé oči. Mám taky bledou pleť. A jsem ta nejchladnější holka v naší škole. Říkají mi buď Chladná mrcha, která nemá city a nebo taky Show White. Neumím být milá... krom Allie a Izzy. Radši jsem v malý skupině lidí a nebo nejvíc sama, kde si jenom čtu nebo poslouchám písničky.
"No jo." řekla Izzy a koukla na měsíc.
"Myslím, že je čas. Viď Eli?" řekla Allie s úšklebkem na její tváří a k tomu se přidala i Izzy.
Nadechla jsem se zase chladného vzduchu a cítila jsem nejlepší vůni, kterou znám. Otočila jsem na kraji skály a otevřela jsem moje oči, které se změnily na krvavě rudou barvu.
"Je čas lovit." řekla jsem a skočila ze skály.
Allie a Izzy byli hned za mnou a byly připraveny na všechno, co se může stát při lovu. Ano jsme upíři, kteří teď žízní po čerstvé krvi.
Když jsme se dotkly země, hned jsme utíkaly nadpřirozenou rychlostí směrem, kam nás vůně krve vedla. Běžely jsme hluboko do temného lesa, ve kterém se dá snadno a rychle ztratit. Zastavily jsme na chvilku a já koukla po Allie.
"Co vidíš?" ptala jsem se.
Allie zavřela svoje teď rudé oči a chvilku mlčela. Mezi tím Izzy koukala po okolí, jestli nebudeme mít nezvané hosty, které by mohli přerušit naší večeři. Viděla jsem jak se Allie usmála a otevřela svoje rudé oči, které svítily.
"Vidím mladý pár... asi 8 kilometrů před námi. Je jim okolo 25 let a jsou trochu v náladě... no trochu hodně."
"Teď spolu šukají?" zeptala jsem se bez citů.
ČTEŠ
Let It Bleed
Mystery / ThrillerMěsto Forks ve státě Washington je velice známý díky Stephenie Meyerové, která napsala sérii Stmívání. Mladý puberťák Jeffrey Alexander Foster se stěhuje se svojí matkou i s jeho malou sestrou do tohoto města, aby mohli začít nový klidný život, než...