Ušklíbla jsem se, když ho Eli odpálkovala. Viděla, jak jenom zamrkal a pak se kouknul zpět na Keitha.
"Vypadá chutně. Normální krev bez žádný špíny." řekla jsem telepaticky k Eli.
"Ty furt myslíš jenom na jídlo, viď?" odpověděla mi zpátky.
"Jako jo. Myslím na jídlo a na seriál."
"A co Jace?" ptala se náhle Izzi, která se koukala z okna jak prší.
"Jace? Ten ze čtvrťáku?" ptala se Elizabeth.
"Jo." odpověděla Izzi Elizabeth.Začervenala jsem se. Jace. Snad nejhezčí kluk z naší školy. Za můj život jako upíra jsem viděla tolik kluků, ale Jace... je prostě číslo jedna. A to jsem dost vybíravá na kluky.
"Co prosím? Vůbec nevím o čem se vy dvě bavíte..." řekla jsem telepaticky.
Slyšela jsem, jak se Izzi uchetla psala do sešitu příklady, co byli na tabuli.
"Jo jasně. Ty nevíš." popichovala Izzi "Vždy, když jde kolem nás, tak slintáš ještě 2 hodiny a divně čumíš."
"Není to ten, který zmlátil Jamese Lorge?" znovu se ptala Elizabeth."Jo. Ten zlý kluk." řekla Izzi.
"Bože. Ten vysokej bloňďák? No hezky Allie. Jsem na tebe velice hrdá. Kdy bude svatba?" popichovala teď Elizabeth.
"Od kdy umíš popichovat lidi Elizabeth? A navíc se mi vůbec nelíbí. A co ty a Alec? Izzabelo? No?"
Viděla jsem, jak se Izzi na mě přes rameno koukla. Úšklíbla jsem se. Jak ty na mě, tak já na tebe zlato."Alec... to je ten jeho kámoš?" ptala se zase Elizabeth.
"Jo." odpověděla jsem a stále jsem koukla na Izzi.
"No paráda. Další debil. Jsem na vás hrdá."
"Hele Alec se mi nelíbí. A ty buď zticha Elizabeth!"
"Víte co je na mě nejlepší? Že se mi nikdo nelíbí." řekla Eli.Sakra má pravdu.
"Neboj Eli. Někdo se najde... třeba ten novej." řekla jsem a koukla za rameno. Ten kluk se na Eli koukal, jak na svatý obrázek.
"Čumí na tebe. Mám něco říct nebo udělat?" ptala jsem se.Eli se koukla na něho a zvedla pravé obočí. Měla svůj poker-face a ťukala tužkou na sešit.
"Potřebuješ něco?" řekla Eli.
Ten novej se začervenal a koukal všude možně.
"To bude zajímavé." řekla telepaticky Izzi.
Jenom kývnula a koukala dál."J-Já jenom... že máš krásné oči... takové zlaté. Moc hezká barva očí. Nikoho jsem neviděl, kdo by měl zlaté oči." řekl nérvozně.
Izzi a já jsme čekali co udělá Eli. Ona se otočila k tabuli a řekla.
"Ty jsi úchýl na oči nebo co?"
"N-Ne... jenom..." povzdechnul si.Slyšela jsem, jak končí hodina. Já, Izzi a Eli jsme hned šli pryč jako první. Teď máme tělocvik... paráda.
"Tak co dnes budem hrát? Basketbal nebo vybíjenou?" ptala jsem se holek, když jsme byli u naších skříněk pro úbor."Chci vybíjenou. Chci zase někomu zlomit nos." řekla Izzi agresivně.
"Zase tý krávě Lorge?" ptala jsem se.
Izzi se ďábelsky usmála.
"Tu píču namyšlenou si vychutnám."
Obě dvě jsme se zasmály a šli do šaten se převlíknout.Než jsme došli ke dveřím Eli se zastavila a koukla do leva. Tam stal samotný Jacob Wilson. Vnuk samotného vůdce smečky Sama Wilsona. Jeho úzké tmavě hnědé oči se koukali na Eli.
Jacob byl tmavé pleti jako ostatní z jeho smečky. Měl krátké tmavě hnědé vlasy. Na sobě měl černý triko s krátkým rukávem, taky černé kalhoty a vysoké vojenské boty.Eli se koukla na nás a dala nám její věci.
"Co chce ten pes špinavej?" ptala jsem se a Izzi vzala její věci do ruky.
"Tomu úchylovi, co je náš tělocvikář řekněte že příjdu pozdě."
"Jdeme taky." řekla jsem k Eli.Eli kroutila hlavou.
"To ať vás ani nenapadne. Je to mezi mnou a jím."
"Eli my-"
"Řekla jsem ne Allie!" řekla naštvaně a chytla mě za zápěstí.
Cítila jsem její tlak ruky. Pomalu jsem myslela, že mi chce zlomit zápěstí.
"Poslouchej svýho mistra aspoň jednou." řekla vražedně a šla k Jacobovi.Oba dva šli ven ze školy. Do lesa. Já a Izzi jsme tam stály a koukali po sobě. Když jsme byli v tělocvičně měla jsem divný pocit. Jako... kdyby Eli byla v nebezpečí.
"Neboj Allie. Eli je silná. Ona ho zničí." řekla Izzi, která se protahovala.
"Já nevím..." odpověděla jsem jí a koukala na dveře."Herondale! Lightwood! Pojďte jsem!" zařval tělocvikář.
"No skvělý... ten mi chyběl." pošeptala Izzi a pomalu jsme šli k němu.
"Kde je jako slečna Nosferatu?" ptal se.
"Elizabeth si musela vyřešit písemky z matematiky. Příjde později." zalhala jsem.
"Už zase? Ta holka neumí počítat do desíti nebo co?" vtipkoval.
"Co prosím?" řekla jsem vražedně "Asi jsem špatně slyšela."
Tělocvikář polknul a omluvil se."A ještě než začneme. Nevíte kde je McCormick?" ptal se.
Do prdele. Koukla jsem po tělocvičně. Nikde nebyl. Do prdele. To musí být vážný.
"Nevíme kde je." řekla Izzi.
"Dobrá. Běžte se připravit."Izzi se koukla na mě a já zas na ní když jsme šli k ostatním.
"Ale to nebylo nikoho území." řekla jsem potichu.
To se mi ani trochu nelíbí. Ani trochu!"No právě... třeba se jedná o něco fakt vážného." odpověděla Izzi.
"Ale my jsme nic neuděli. Nikdy jsme nelovily na jejich území. Navíc lidská krev je lepší jak zvířecí."
řekla jsem."Takže rozběháme se! Dvě kolečka a rychle!"
Ty vole dej mi pokoj.
Po dvou kolečkách mluvil dál.
"Takže budem hrát vybíjenou a Lightwood žádné zlomené nosy nebo něco jiného."
"Polib mi prdel debile." řekla potichu Izzi.
"Takže dva kapitány-""Pane Smithe!" přiběhla jedna holka. Vypadala vystrašeně.
"Co se děje?" ptal se.
"Jede sem sanitka. Váš žák Max McCormick a žakyně, která je ve vyšším ročníku Zoe Jones, mají zlomené snad všechny kosti. Našli je v lese žák Jacob Wilson a žákyně Elizabeth Rose Nosferatu." řekla ta holka.
V tu chvilku přišla Eli převlečená do úboru.
"Všechno jsem to řekla zástupci." odpověděla Eli "Stejně musíte k zástupci.""Dobrá. Dejte si pauzu. Hned jsem zpátky." řekl a odešel.
Já a Izzi jsme šli k Eli. Díky bohu byla v pořádku.
"Co chtěl? Bylo to kvůli tý louce?" ptala jsem se.
Eli jenom koukla na nás a zakroutila hlavou.
"Ne." odpověděla "Něco mnohem horšího."
Izzi a já se koukaly na ní, čekala jsem co z ní vypadne.
"Ve Forks je upíří skupina. Jeden z nich je i člen mé povedené rodiny."
ČTEŠ
Let It Bleed
Mystery / ThrillerMěsto Forks ve státě Washington je velice známý díky Stephenie Meyerové, která napsala sérii Stmívání. Mladý puberťák Jeffrey Alexander Foster se stěhuje se svojí matkou i s jeho malou sestrou do tohoto města, aby mohli začít nový klidný život, než...