61

2.4K 121 7
                                    

Arkadaşlar size bildireceğim yerde şarkıyla (medyada kı) okursanız çok sevinirim...

"Ben başkasının arabasına binmem. Hele Uğurun yanına gidiyorken hiç binmem."dedim.

Arasla, Aslı güldü. Sapıklaramı rastladım ben? Başkasının arabasına asla binmem. Yasemin bana bakıyordu bende ona. Şok olmuştuk. Kıza ne oldu ya.

"Ceylan, Yasemin tanıştırayım bu Aras. Benim sevgilim."dedi Aslı. Neeee? Ya ben bu işte bir terslik olduğunu anlamıştım.

"Ya özür dilerim. Bilemedim"

"Ha şimdi anladım"dedi Yasemin.

"Ben aradım Arası. O kadar yolu yürüyerek gidemezdik her halde" dedi Aslı.

"Aras üzgünüm kardeşim bilemedim"

"Hiç bir şey olmaz. Hadi geçin arabaya." gülümsedim. Ve arabaya bindik. Uğura giden yollara bakıyordum...

(Şarkıyı aça bilirsiniz😊)

Ve o an. Araba durdu. Arabadan indik. Okulu göre biliyordum. Tabii Uğur'uda. Tam okulun önündeydi. Öğlece donup kaldım ve göz yaşlarımı serbest bıraktım.  Ne çok özlemişim...
Bir daha onu çok sevdiğimi anlamıştım. Kızlar bana bakıyorlardı. Uğura doğru koştum.

"Uğuuuuur" diğe bağırınca Uğurun dikkati bana döndü. Ona yaklaştığımda oda koştu ve sarıldık...
İşte şimdi kendimi güvende hiss ediyordum. Sıkı-sıkı sarıldı.

"Sevdiğim" dedi. Dahada çok ağlamağa başladım. "Ben seni seviyorum. Şimdiye kadar söyleyemediğim için özür dilerim. Özür dilerim" dedim hıçkırarak.

"Bitti bu hasret burada bitti. Seni bir daha kimseye vermem ben. İster annenler değil tüm memleket gelsin. Allah yanımızda o bize yardım eder.
O bizi korur" dedi.

"O istemiş ki, şimdi bizde buradayız, kavuştuk..." dedim. Sarılmamızı sona erdirdik. Göz yaşlarımı sildi.

"Seni verene kurban olurum ağlama. Ben sana kıyamam. Ağlamana dayanamam."dedi.

"B...be..ben seni çok özledim" dedim.

"Bende."dedi. Bir süre sakinlik çöktü. Kızlar uzaktaydı. Hasret giderelim diye bence uzak durmuşlardı. Uğur,

"Kim yaptı? Kim çekti o fotoğrafı. Kim?" diye sordu.

"Pelin yapmış... Pelin..."

"Hangi Pelin?"

"Pelin Yıldırım" Pelin kim mi? Uğurun geçmiş sevgilisi. Tabii ki, ayrılmışlar. Kız kıymetini bilmemiş Uğurun. Mine söylemişti bana. Tabii ki, Uğura bunu bildiğimi söylememiştim saçmalamayın. ( unutanlar için: Tüm okul öğrencileri hakkında her şeyi bilen kız:)

"Onu öldüreceğim. Senin canını yakmak neymiş. Önce ben şimdi sen."

"Sen mi?"

"Bir zamanlar benim sevgilimdi"

"Biliyorum. Bak beni senin geçmişin ilgilendirmiyor. Çünki, yenisi benimle olsun istiyorum. Geçmiş zaten geçmiş"

"Sen ne güzel bir mucizesin. Amma o Pelini öldürüceğim"

"Allah görüyor, biliyor. Senin bir şey yapmana ihtiyyac yok. Allah böyle istemiş, böyle olmuş. Kafana takma şimdi Pelini"

"Seni verene kurban olurum Ceylan. Kurban olurum..."

Bu bir final degildir:)

Bay U? Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin