75-Final

3.2K 119 18
                                    

"Hadi ama Ceylan. Biraz çabuk."

"Az beklersen ölürsün sanki."

"Tamam. Çabuk gel."

"Tamam ya." deyip telefonu kapadım. Hepimiz Esmalarla buluşmaya gidiyorduk. Ve ben hala naz ediyordum.

Neden mi?
Uğur beyi biraz daha bekletmek için.

Bir kez daha kendime aynada baktım.
Hazırdım.

Sarı renk üzerinde hafif hoş desenleri olan uzun elbise, siyah renk topuklu ayakkabı,siyah çanta, saçlarımsa açık...

Kapıdan çıktığım anda Uğura seslendim.

"Uğur ya"

Yazarın dilinden

Uğur Ceylana bakınca bir daha sevdiğinin ne kadar güzel olduğunu anladı...

"Ulan" dedi Uğur. Ceylansa onun bu haline güldü.

"Ulan ne lan" dedi Ceylan.

"Ulan, ulan işte... Çok güzel olmuşsun ya."

"Teşekkür ederim"

Uğur elini uzatdı, Ceylanda tuttu. Uğur arabayı çalıştırdı. Esmanın ve Rüzgarın gelicekleri yere gelmiştiler.

"Helloş kankim" dedi Ceylan. "Sana da helloş" dedi Esma. Uğurda gelince söhpet etmeğe başladılar. Tam o anda ışıklar söndü.

"Ne oluyor ya?" degip bir-birilerini aradılar kızlar. Sonra renkli ışıklar yandı. Her yerden balonlar düşüyordu. Daha sonra yıldız şeklinde parıltılı kağıtlar döküldü tavandan. Kızlar şok olmuş bir-birilerine bakıyorlardı.

Bir anda yerden dumanlar kalkmağa başladı.

Daha sonra sahneye baktıklarında Uğur ve Rüzgarı gördüler.

"Yaaa" dediler kızların ikiside.

Uğur: "Bizimle"

Rüzgar: "Bir hayat boyunca"

Uğur: "Her gün"

Rüzgar: "Her dakika"

Uğur: "Her saniye"

Rüzgar: "Aynı yerde"

Uğur: "Ve aynı evde"

Rüzgar: "Kalbimizde"

Uğur: " ve yanımızda"

Uğur ve Rüzgar: "Bizimle bir ömür mutlu olurmusunuz?"

Uğur: Benimle evlenirmisin Ceylan?

Rüzgar: Benimle evlenirmisin Esma?

Kızların her ikisinide sahneye davet ettiler. Sonra Kızlar bir ağızdan,

"Evet" dediler. Uğur ve Rüzgar yüzükleri taktılar. Alkış sesleri ve işte mutluluk...

Onlar artık mutluydular. Oysa ki, bir mesajla, bir günlükle, bir intikamla başlamıştı her şey...

O yüzden unutmayın her kes mutlu olabilir. Yeter ki, isteyin...

Yeter ki, Allah'tan isteyin. Nasibinizde varsa, Allah kaderinize yazmışsa, o zaman eninde sonunda Allah sizi kavuşturur...

Bu da Uğurla Ceylanın hikayesiydi...

Bay U? Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin