Luhan ile hayal et 5.

1.2K 29 19
                                    

Arkadaşım Rabia ile Seul sokaklarını talan etmek ile meşgüldük ama Seul' ü tam bilmediğim için yanlış sokağa girmiştim, nerden bilebilirim orda adam òldürdüklerini flan, Rabia ile korkumuzdan bir birimize yaklaşmıştık

Yabancı " Heyt güzelliğe bak be "

Rabia " Merve hızlan ya "

Merve " Rabia korkuyorum "

Rabia " Senin yüzünden bilmediğimiz sokağa girmek için neden ısrar ettin ki "

Yabancı " Güzellikler bir dönün de bakın ya"

Rabia ile o pisliklerden kaçarken çıkmaz sokağa girdik, üstümüze geldikçe duvar ile bütün olmuştuk biz, dokuncakları zaman bir ses ile durmuştu üçüde ve bu ses Rabia ile ikimizinde yakından tanıdığı bir seslerdi

Luhan " Az önce ne diyordunuz kızlara "

Suho " Sen hangi el ile dokundun o kıza, bir göstersene "

Luhan " Buuk Chul sen bu kadar şerefsiz olmuş muydun ya "

Suho " Rabia ve Merve' yi hemen bırak yoksa Luhan ile birlikte güzel fanteziler uygulayacağız üzerinizde "

Luhan " Bizim olana el sürmek ha defolun "

Chul " Bizde eğlenmek istedik az, sizden mi korkacağım "

Suho " Merve ve Rabia burdan derhal uzaklaşın, koşun arkanıza bakmayın "

Kendime gelip Rabia' ya baktığımda hala şaşkındı, Rabia' nın elini tutup ara sokaktan çıktık ama korkudan fazla gidememiştim..

Rabia " Merve onlar bizimkiler miydi ? "

Merve " Kendine gelmişsin ne güzel "

Rabia " Merve yardım edelim onlara lütfen, geri dönelim "

Merve " Saçmalama kızım ya az önce kendimizi hatırla köşeye sıkıştık "

Ben Rabia' ya bunu söylediğimde bizimkilerin olduğu aradan acı bir çığlık gelmişti, oraya doğru baktığımızda buuk denilen herif arkasına bakmadan kaçıyordu, Rabia ile ara sokağa girdiğimizde Luhan ve Suho  yerde yatıyordu, ikisininde bacaklarında yaralar vardı, Rabiş ile       Seul' de sağlık okuyorduk ama yanımızda malzeme olmadığı için üstümüzdekiler ile tampon yapmaya çalıştık, hırkaları çıkarıp bacaklarına sarıp, kemer ile sıktık canları yansa da Rabia Suho' ya destek olurken bende Luhan' ı ayağa kaldırıp destek oldum.

Zor oldu ama baya bir yürüdük hastaneye kadar, yanımızda para olmayınca hastaneyi gördüğümüz halde sevinmeye mecalimiz kalmadı

Merve " Lütfen yardım edinnn "

Ben yardım çağrısında bulununca 4 kişi gelmişti, Rabia ile ikimizinde dayanmaya gücümüz kalmamıştı, yere düşeceğimiz zamanda görevliler her birimizi tutmuştu zaten yorgun olunca hepimizin gözleri kapanmıştı, bana bir şey olması umrumda değil ama Luhan, Suho ve Rabia kurtulsun..

EXO İle Hayal Et(Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin