Luhan ile hayal et

6.4K 63 81
                                    

Kız = Sky

Üniversiteyi kazanamamışsın, kazanamamın etkisi ile odana kapanmıştın, anneni hayal kırıklığına uğrattığın için pişmandın. Annen seni her ne kadar üzülme desede dinlemiyordun.

Anne " Kızım üzülme bir daha denersin, ağlama daha fazla hasta olacaksın. "

Sky " Annem üzgünüm cidden üzgünüm affet benim salaklığım, daha dikkat etmeliydim "

Annem " Hadi gel bir şeyler ye kuzum "

Sky " Birazdan gelirim annem "

Yazardan : ( Sky ciddi derecede pişmandı annesini üzdüğü için, annesini yemek bahanesi ile odadan çıkarmıştı, kapıyı kilitleyip çekmecesindeki ilaçları aldı içeceği zaman biri kolundan hızlıca tutu, camı açık unutmuştu, camdan gelen erkek arkadaşıydı )

Luhan " Prensesim ne yaptığını sanıyorsun"

Sky " Lu.... Luhan ben hıck hıck "

Luhan " Ağlamadan konuş güzelim "

Sky " Geçemedim ben Lulum berbat bir kızım ben "

Luhan " Böyle düşünme asla sen harika birisin, harika bir anneye sahipsin ama hadi bir an önce üstünü değiştir gidiyoruz "

Sky " Annem ne olacak "

Luhan " Ben o güzellikten izin aldım hadi uçak kaçacak acele et "

Yazardan ( Göz yaşlarını silip üstünü değiştirdin bavul hazırlayacaktın ki Luhan engel oldu )

Luhan " Güzelim orda her şey hazır hadi "

Birlikte aşağı indiğinizde arabanın büyüklüğü seni şaşırtmıştı

Luhan " Son bir şey arabaya binince çığlık atma lütfen "

Arabaya bindiğinizde şok geçirmiştin şuan tek hayranı olduğun tüm üyeleri karşında

Sehun " Merhaba "

Baekhyun " Merhaba hoş geldin aramıza "

Tao " Süprizi söyleyelim "

Sky " Ne... nasıl Exo hemde 12 side karşımda, rüyada mıyım "

Baekhyun " Rüya değil gerçek, nadir insanların bulduğu bir şans "

Suho " Acele edin geç kalacağız uçağa "

Kris " İstanbul güzel ama Seul' u özledim "

Luhan " Prenses keyfini çıkar ama arabanın içinde "

Yazar ( Arabının içindeki tüm güzelliğe inanamıyordun bir birinden harika 12 kişi, ama üyeler bayılmaya sebeb olacak bir sır saklıyordu )

Baekhyun " Haberi ben vermek istiyorum "

D.O " Hayır ben "

Suho " Çocuklar bu haberi sevgilisi versin "

Sky " Ne haberi "

Chanyeol " Önce otur ama gel haberden sonra bayılacaksın "

Luhan " Kore' ye geliyorsun bizimle ve Seul Ulusal Üniversitesin' de bizimle okuyacaksın Annen o yüzden izin verdi "

Sky " Ne... ne b...ben üniversiteye gircem ve Seule, bana biraz izin verin "

Yazar ( Luhan muhteşem 12 kişi ile tanıştırmak ile yetmemiş ardından Sky'ın hayalini gerçekleştirince Sky ağlamaya başladı, ve mutluluktan bayılmıştı )

Baekhyun " En güzelini duymadan bayıldı Geyikçik sevgilin çok hassasmış "

Luhan " Tao ve Suho çekilin sevgilimin kenarından benim kucağıma yatacak "

Sehun " Lulu aile var burda sonra kuzum tamam mı ?

Chen " Uykusuz uykusuz okul çekilmez ya "

Sehun " Türkiye ile nie saat farkı var ya okul bitsin yatacağım "

Baekhyun " Acaba o okulda çoktan adın duyulduğunu öğrenince ,ne yapacak Sky"

Luhan " Okulda ünlü olmak hayali ama bilmiyorum "

Suho " Okulda ki süpriz hazır mı "

Baekhyun " Hazırlıyorlarmış bitmiş halini çok merak ediyorum "

Sehun " Yüzük hazır mı "

Luhan " Her şey hazır , üstüme gelmeyin geriliyorum abi ya "

11 Saat sonra

Sky " Ne oldu bana "

Chen " Mutluluktan bayıldın "

Baekhyun " Sky okulda adın çoktan duyuldu ve senin adına bir parti düzenlendi "

Sky " Bu kadar fazla ama ya cidden size şimdiden borçlandım "

Chen " Mutluluğunuz için yaparım "

Yazar ( Okula girdiğinizde içinizde garip bir mutluluk vardı, insanlar sana gülümseyip selam veriyorlardı, her şey tıkırında işliyordu, hafif bir dans müziği çalınca insanlar dans etmeye başladı. Etrafına bakınıyordun ama EXO 'dan kimseyi görememiştin arkana dönüp gidecektin' ki Luhan yerde oturmuş şekilde gördün )

Luhan " Sky gel biraz otur "

Sky " Bir şey mi oldu Lulum "

Luhan " Gözlerini kapa ve otur "

Sky " Oturduk bakalım "

Luhan " Hayatını hayatım yapıp benimle bir ömür geçirir misin "

Yazar ( Kalp şekilin içine girip Luhan'ın yanına oturdun ve gözlerini kapadığında harika bir evlilik teklifi geldi. Luhan evlilik teklifini ettikten sonra tepenizden balonlar indi, Luhan'ın evlilik teklifi harika bir yer ve hayatını birleştirmek... Hangi kız böyle bir teklifi red edebilir ki, değil mi ? )

Sky " Seninle bir ömür boyu varım "

Evlilik teklifini kabul edince üyeler etrafınızda çember olup konfetileri patlattıp sizi tebrik ettiler, kızların kıskanç bakışları çok hoşuna gitmişti. Gurur dolu bir şekilde Lulu nun yanında duruyordun. Herkesin hayalindeki mutluluk...

        ............ to be continued  .............

EXO İle Hayal Et(Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin