Burcu ile yukarı kata çıkmaya karar verdik.Bu soğuk havad dışarı çıkmaya cesaret edememiştik.Burcu nun en sevmediğim huyu,yukarı çıktığımızda,iki dakika sonra geleceim deyip,on dakik sonra gelmesiydi.O yüzden burcu ile birlikte yukarı kata çıkmak istemezdim.Ve yine aynı şeyi yapmıştı iki dakika sonra geleceğim deyip,ynımdan gitmişti.İşte yine yanlızdım.Derken,yanımda bir sıcaklık hisettim.Yanıma Burak oturmuştu.Bir dakika ben ne dedim.
Yanıma Burak mı oturmuştu?
Okulun en popiler çocuğu benim yanıma mı oturmuştu?
Ben bunları düşünürken yanıma burcu geldi.Ve beni o acınası ve bir o kadar da aciz durumumdan kurtarmıştı.Tam Burcu ile sınıfa inecekken yere düşüyordum.Burağa dönüp baktığımda bana pis pis sırıtıyordu. en acınası şey ise ben düşmeyeyim diye nun elini mi tutmuştum ? off ne kadar da rezil oldum diye düşünürken.. ;
'' seni kurtardığım için bir teşekkür borçlusun değil mi.. ? '' dedi. sonrasında onun bana çelme taktığını kendime hatırlattım.
'' benim düşmeme sebep olan sendin ve beni kurtarmaya mecburdun. o yüzden teşekkür edeceğimi sanma.. ! '' dedim.
o bana şaşkın şaşkın bakarken zil çalmıştı. daha fazla birşey konuşmadan onun yanından ayrıldım.
off kalp krizi geçirecektim birazdan, kalbim deli gibi atıyordu peki bunun nedeni niyeydi.. ? ondan hoşlanmış mıydım.. hızla sınıfa girdim. hay aksi dersede geç kalmıştım.. hocadan bir güze azar işittim sonrada yerime geçip oturdum. sonrasında derse konsantre oldum.
burcuyla tenefüste konuşup sohbet etmiştik. okulun bitmesine son iki saaat kalmıştı ki burcu açıktığını söyledi. bende acıktığımı anladım ve hızlı adımlarla kantine indik..
yine burağı görmüştüm.. bana mı bakıyordu o, kesinlikle bana bakıyordu.. o bana baktığında bile kalbim deli gibi atıyordu.. derken yanına bir kız geldi ve ona sarılıp yanağına küçük bir öpücük kondurdu.. o anda kalbım atmayı bırakmıştı.
anlaşılan bu plotonik aşk daha başlamadan bitmişti.. peki madem bir sevgilisi var ne diye benim yanıma gelip oturmuştu ki.. ?
işte kızların en aptal yönü buydu hemen herşeye inanıyorlardı. yanıma burcu geldi bana tost ve meyve suyu almıştı.. gördüğüm manzara ile tostumu döver gibi yemeğe başladım.. burcu halime gülmüştü.. ona pis pis bakarak sınafa yürüdüm.. oda peşimden gülerek geliyordu. bu kız bazen ne kadar sinir bozucu oluyordu..
tam sınıfa giricekken biri beni kolumdan tutup sürüklemeye başlad. kim bu diye dönüp baktığımda bu buraktı. of ne hakla beni böyle çekiştiriyordu. amacı neydi bunun diye düşünürken beni kantine götürmüştü. ders başlamıştı ve kantin bomboştu.
''bana teşekkür etmezsen senin peşini sene sonuna kadar bırakmam. '' dediğinde ona aşık olmak yerine doktoru arayıp ona randevu almam gerektıiğini anladım. bu çocuk gerçekten deliydi. bir teşekkürü ne kadar da abartıp büyütmüştü.
''niçin ne yaptın da ben sana teşekkür edeyim ki. ah pardon tamam beni düşürmeye çalıştığın için teşekkürler.'' diyerek küçük bir tebessüm ettim.
ben gülerken o bu duruma sinirlenmiş gözüküyordu. birsey demeden yanımdan uzaklaşıp gitti. gercekten bu cocuk bu delı olmalıydı. cok ıyı sımdı onun yuzunden derse geç kalmıstım. zilin çalmasına daha yarım saat vardı. derse gırıp hocadan azar ısıtmeye hıç nıyetım yoktu. kantine oturup zılın çalmasını bekledım.
yarım saat sonra zil çaldığından sınafa girip eşyalarımı topladım ve sınıftan çıktım. eve gittiğimde karnım çok açıkmıştı bırseyler byedım e odama gıdıp ders calısmıstım. kacırdıgım derslerın notlarını yarın burcudan alacaktım. cantamı hazırladıktan sonra uyumaya karar verdım ve kendımı uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMLÜ AŞK
Novela JuvenilHER AŞKIN SONU ÖLÜMLE BİTER... Başlarda ondan nefret eder gibi gözük semde o benim için çok önemliydi.Her şeyden ve her kezden...O benim hayatımın anlamıydı artık...Tam birbirimize karşı olan aşkımız büyümüştü ki büyük bir ayrılıkla karşı karşıya ge...