-1-

235 18 9
                                    

AMYNİN ANLATIM

Selam ben Amy.Bu sene üniverste için NEW YORK a geldim. Ve en büyük hayallerimden birini gerçekleştirmek için burdayım. Sonuçta ben LONDRA NIN PRENSESİ AMY BENİM BİRDEN ÇOK HAYALİM VAR.

Burada olan surf kampı var. Her yıl düzenli olarak düzenleniyor ve işin gerçek olan kısmı . Fazlaca bir miktar para istiyor. Tabi ben Londra nın sayılı zengin ailelerindenim benim için para önemli değil. Ama Londraya gelirken verdiğimiz söz ailemden hiç yardım almadan, kendi ayaklarımın üstünde burada yaşayabilmek.Tabi yaz boyunca :)))))))

Okul sayılı ailelerin veya inek öğrencilerin geldiği bir okul. Ben nasıl mı geldim? Para ve şarkı yeteneği ile işte . Sonuçta bende hepsi var :))))))

Okul dışardan gerçekten herkesin hayali bir okul. Ama ben herkes değilim. Ama bende burdayım işte. İdareye doğru ilerledim ve odamı almaya geçtim. Ahh odam dedim. İki kişilik bir odada kalıyorum. Kapıyı yavaşça açtım. Bir de ne göreyim sarışın hip hopçu gibi giyinen bir kız!! Benim odamda ne yapıyorsun diye bağırdım. Tabi ya oda arkdaşım bu 80lerin zaman kapsülü mü?

JAZZİN ANLATIMI

Selam ben Jazz.İsmim Jazzymn bu bir kısaltma :D Bu yaz surf okuluna gitmeyi planlıyorum. California'dan buraya okumaya geldim burada her yıl düzenli olarak surf kampı yapıldığını duydum. Herhalde okumamın yanında yarı zamanlı birkaç işe girmem beni zorlamaz. 

Kayıt yaptırıp odama girdim ve yerleşmeye başladım ve odanın iki kişilik olmasına çok sevindim yakın bir arkasaşım olacak :D  Yatağın üzerine uzanıp biraz ders kitaplarını karıştırmaya başladım.

Birisi kapıyı açıyordu. Bu oda arkadaşım olmalıydı. Giren kişi bana göre 4-5 cm daha uzun . Kumral, yuvarlak siyah güneş gözlüklü. Hoş havalı bir kıza benziyordu.Bana odasında ne yaptığımı sordu . Tahminlerim doğru çıkmıştı havalı tipin biriydi ama sadece gülümsemekle yetindim ve sonra ben senin yeni oda arkadaşınım dedim.

Ayaklarımızın ÜstündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin