Flashback
" Sakitlah babi pahal kau tarik rambut aku ni?! " Marah Doyoung.
Satu jam dia dandan rambut kasi hensem last-last serabai dek minah Saera ni.
shakjsjsksa.
" Weyh tengok tu. " Saera menjuih bibir.
" Mana? mamat tu ke? " Soal Doyoung.
Seorang lelaki berjaket merah masuk ke dalam kedai dimana tempat Saera dan Doyoung selalu lepak.
Kafe dontworrybehepi. Pengurus dia Namjoon kawan baik Doyoung.
" Tak pernah nampak pun dia ni. " Ujar Saera separa berbisik.
Galak matanya scan dari atas sampai bawah lelaki itu. Pantang nampak lelaki hensem ada je benda nak usha.
Gatal.
" Tak kan kau tak kenal? dia budak renang sekolah kita, selalu dapat top 1 dalam game. Badan tiptop hensem pula tu. Ramai budak masuk kelab renang sebab nak tengok dia jadi duyung dalam air. " Terang Doyoung. Terang ke puji tu.
" Apa nama dia? " Soal Saera berminat.
" Park Jimin. "
"Park Jimin, aku nak try tackle dia la hehehe. " Saera tersenyum senget.
Dia membuka kamera lalu mengambil beberapa gambar Jimin. Dari belakang pun nampak hensem mamat ni. Kau pakai bomoh mana ni bang.
" Patut ke aku tegur dia? " Soal Saera ragu-ragu. Kalau kena reject mahu malu dia sampai mati.
"Pergi la kala—WTF WEYH AKU MAIN-MAIN JE JANGAN PERGI SAERAAAA!! "
Perlahan-lahan Saera bangun dari kerusi menuju ke arah Jimin.
Tanpa kebenaran dia duduk dihadapan lelaki kacak itu beserta senyuman yang cukup manis sampai semut pun boleh obesiti.
" Hai. " Sapanya selembut yang mungkin.
Sepi. Okey tak apa Saera cuba lagi. Dia malu tu.
" Awak tengah buat apa tu? " Soal Saera lunak.
" Tidur. Tak kan tak nampak aku tengah makan ni? Buta? " Balas Jimin tiba-tiba. Mukanya dingin.
" Ouh hehe maaf, nama saya Jung Saera. " Ujar Saera sambil menghulur tangannya untuk berjabat.
" Whatever. " Balas Jimin masih dingin. Tangan Saera dibiarkan.
Ouch. Ok second try, tak apa tak apa. Fighting Saera!
" Awak ni comel la bila makan dengan pipi penuh macam tu hihi rasa macam nak gigit sampai bengkak je. " Usik Saera.
YOU ARE READING
❝ math ❞〆 EDITING
Fanfic[COMPLETED] ° Mathematics telah menemukan kita berdua ewah Start : 10 November 2018 End : 19 January 2019 Cover : lypjm- #BEST FANFIC AWARDS BFFA19