.

8 0 0
                                    

Ik stuurde een snap naar Niels en we hebben weer lekker een onzinnig gesprek. We zijn nu al een week aan het appen en snappen en nu staat hij zelf bovenaan op snap.

Ik begon erg goede vrienden te worden met Niels en zijn vrienden: Mike Luke en Brandon. Lucy (mijn beste vriendin) en ik gingen veel met ze om. Luke had al een tijdje een crush op Lucy. Ze vindt hem ook wel leuk, dus hebben Niels Mike een beetje geholpen ze samen te brengen. Een paar maanden later hebben ze een relatie.

De gesprekken tussen Niels en mij worden steeds dieper en ik begin sterkere gevoelens voor hem te krijgen. Ik neem mijn telefoon of ipad stiekem mee naar boven als ik moet gaan slapen, zodat ik nog met hem kan snappen. We gaan tot laat in de avond door tot we zo moe zijn dat we bijna in slaap vallen. Ik droom erna altijd over hem. Ik vind hem zo knap en lief.

Elke dag fietsen we samen naar school, een goed begin van de dag vind ik dat. Hij denk ik ook. Terug fietsen we altijd met Luke er ook bij. Super gezellig. Die drie jongens zijn echt mijn beste vrienden. Ik ben zo blij dat ze bij me in de klas zitten. Ik kan het op de een of andere manier beter met jongens vinden. Op de basisschool speelde ik ook altijd met jongens. 

Love sucks!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu