Omg ik ga het echt doen, denk ik nu bij mezelf. Niels en ik zijn weer aan het snappen en hij begint over dat hij me zonder shirt wil zien. Ik zeg tegen hem dat ik een foto in mijn bh stuur als hij een foto zonder shirt aan heeft gestuurd, want ja voor wat hoort wat hè. Ik krijg een snap binnen. Wow hij is zo sexy zonder shirt, met natuurlijk ook maar toch wauwie.
Nu is het mijn beurt. Ik doe mijn shirt uit en hoop dat mijn ouders niet binnen komen. Ik bedenk een pose en ik ga zo staan. Als ik de foto gemaakt heb bekijk ik hem. Ik twijfel of ik hem zal gaan sturen, want het is toch best wel wat, een half-naaktfoto. Fuck it ik stuur hem gewoon. Een tijdje daarna stuurt hij wat terug en zegt oehhhh. Hij stuurt nog zo'n foto en vraagt er daarna nog een aan mij. Ik stuur er nog een. "Tering" stuurt hij terug. ik voel mezelf gloeien. Vindt hij mij net zo leuk als ik hem vind of beeld ik me dit in?
De volgende dag fietsen we samen en voel ik me zo blij door hem. Hij kijkt me ook anders aan dan normaal. Ik kijk de hele dag door naar hem. Met elke les van de dag. Soms kijkt hij terug yess. Als we later die dag weer naar huis fietsen met z'n drieën kan ik alleen nog maar aan hem denken. Wanneer Luke eindelijk de andere kant uit gaat ben ik weer alleen met Niels. We hebben het niet over gister. Dan zijn we bij het punt waar ik moet afslaan. Ik doe iets wat ik niet van mezelf verwacht had. Toen we elkaar onze gebruikelijke high-five gaven, hield ik eventjes zijn hand nog vast. Hij trok ook niet terug. Maar ik moest opzij om naar huis te kunnen gaan...
Ik appte hem gelijk toen ik thuis was. Huiswerk had ik niet zoveel tijd meer voor door hem. Ik vond het opzich niet zo erg, omdat ik wel veel met hem kon snappen enzo.
JE LEEST
Love sucks!
RomanceLiefde is verschrikkelijk, jongens die jij leuk vindt vinden jou nooit leuk en de jongens die jou leuk vinden lijken alleen maar losers te zijn. Herken je dit? Dan is dit misschien wel een boek voor jou