Op een dag fietsten we zoals gewoonlijk met z'n drieën naar huis. We hadden het over sixpacks, want Lucy en ik zagen dat de populairste jongen uit de klas zijn shirt uitdeed en een sixpack had omg. Mike zei altijd dat hij een sixpack heeft, maar Niels zei dat dat niet waar was. Dus vroeg ik aan hem: 'heb jij wel een sixpack dan?' Hij zei: 'ik had er een, tijdens de zomer.' Ik denk bij mezelf: oehh die wil ik opzich wel zien, dus zeg ik tegen hem: 'heb je bewijs? Anders geloof ik je niet hoor.' Na veel zeuren heb ik hem kunnen overhalen om de foto van toen via snap te sturen, zodat ik hem niet kon opslaan want dat wilde hij niet. Hier begon ons verhaal pas echt.
Ik vond zijn sixpack heel sexy en wilde op zich wel vaker zo'n foto van Niels zien. Dus ik stuurde met veel zenuwen: 'Ik zou eigenlijk wel vaker zo'n foto van je willen zien.' Hij opende mijn bericht niet meteen. Dat vond ik erg fijn, want ik was best wel bang wat hij hierna van me gaat vinden. Denkt hij dat ik raar ben of vindt hij het wel leuk? Help ik draai helemaal door!
Dan krijg ik opeens een melding. Ik schrik er helemaal van! Ik was zo diep in mijn gedachten verdwaald. Er staat: "hmmm" en dan nog een melding: "als ik dat doe wil ik er wel iets voor terug". Ik schrik een beetje. Moet ik dan ook een foto van mijn buik sturen?! Ik heb helemaal geen sixpack, dus waarom zou hij dat willen? Ik twijfel wat ik zal sturen. Zal ik foto's naar hem sturen om ook foto's van hem te krijgen? In boeken en films eindigt het altijd in naaktfoto's die verspreidt worden over internet dus ik weet nog niet of het wel zo verstandig is om iets te sturen naar Niels. Ik vertrouw hem wel, maar toch je weet nooit wat er kan gebeuren. Een persoon kan makkelijk veranderen. "Oke, maar op 1 voorwaarde je laat dit aan niemand zien, je zegt niks en je screent niks" zeg ik. Hij antwoordt gelijk: "oke deal"
JE LEEST
Love sucks!
RomanceLiefde is verschrikkelijk, jongens die jij leuk vindt vinden jou nooit leuk en de jongens die jou leuk vinden lijken alleen maar losers te zijn. Herken je dit? Dan is dit misschien wel een boek voor jou