KNOT

1.9K 194 1
                                    

Knot~~

ပန္းခ်ီျပခန္းထဲဆီသို႔ ေရာက္တာနဲ႔ ေပ်ာ္ေနတဲ့
Baekhyunေလးကုိ ၾကည့္ၿပီး မိဘႏွစ္ပါးရဲ႕ မ်က္ႏွာတြင္ အျပံဳးႏုႏုေလးေတြ  ျဖစ္တည္ေနတယ္...

"သားေလး.. ပန္းခ်ီေတြ လိုက္ၾကည့္လိုက္ေနာ္...
Ommaတို႔အသိေတြနဲ႔ ေတြ႕လို႔ စကား ေျပာလိုက္ဦးမယ္ေနာ္..."

"Nae.. omma."

12ႏွစ္အရြယ္ေလး ျဖစ္တဲ့အတြက္ အသိတရားရွိစြာ မိဘေတြစကားကုိ နားေထာင္ၿပီး ပန္းခ်ီျပခန္းကုိ လွည့္ပတ္ၾကည့္ေနမိသည္...

အသက္ဝင္လွတဲ့ ပန္းခ်ီကားေတြကုိ ၾကည့္ရသည္မွာ စိတ္ခ်မ္းသာစရာေကာင္းလွသည္....

အဓိပၸါယ္ရွိၿပီး တစ္ခ်ိဳ႕ ပန္းခ်ီကားေတြဆို မ်က္ရည္ပင္ ဝဲေလာက္ေအာက္ လက္ရာေျမာက္ လြန္းေနသည္....

ပန္းခ်ီကား မ်ားစြာေတြထဲမွ ထိပ္ဆံုးတြင္ စလိုက္မီးေတြနဲ႔ ျပသားထားၿပီး မွန္ေဘာင္ေလးနဲ႔ ေသခ်ာစြာျပသထားတဲ့ ပန္းခ်ီကားေလးကုိ ေတြ႕ေတာ့ Baekhyunေလးရဲ႕ အာရုဏ္ဟာ ထို ပန္းခ်ီကားေလးဆီသို႔ အျပည့္အဝ ေရာက္ရွိသြားသည္....

"လွလိုက္တာ..."

ပန္းခ်ီကားေလးကုိ မွန္ေဘာင္အျပင္မွ ေန၍ လက္ေလးနဲ႔ပြတ္တိုက္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အံ့အားသင့္စြာ မ်က္လံုးေမွးေမွးေလးေတြ ျပဴးက်ယ္သြားသည္..

ဒီပန္းခ်ီကားထဲက လက္ပံုသ႑န္က ငယ္ငယ္တည္းက ေအးလြန္းတဲ့ ေနရာေတြကုိသြားရင္ လက္အိတ္စြတ္ထားမွသာ ေနႏိုင္တဲ့သူ႔ရဲ႕ လက္နဲ႔တူေနရသလဲ...

ပိုၿပီးအံ့ဩေစတာက လက္မေလးမွာ မွည့္ပါတာက အစတူေနသည္...

အသက္ဝင္လြန္းတဲ့ လက္သြယ္သြယ္ေလးေတြ ဆြဲထားၿပီး မိမိရဲ႕လက္နဲ႔အလြန္ပင္တူေနတဲ့ ဒီ ပန္းခ်ီကားေလးကို စိတ္ဝင္စားမိတဲ့ အတြက္ ဝယ္ခ်င္မိသည္....

ommaနဲ႔appaကုိ ေျပာၾကည့္မယ္ဆိုၿပီး လွည့္ထြက္တဲ့ အခ်ိန္ လူႀကီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ခါးကုိ ဝင္တိုက္တဲ့ Baekhyunneေလး....

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဦး... ကၽြန္ေတာ္ ရုတ္တရက္ လွည့္လိုက္လို႔ ဦးကုိ မျမင္လိုက္တာ..."

"ရပါတယ္ ကေလး...ဦကလည္း ကေလးကုိ မျမင္လိုက္လို႔ပါ.. နာသြားေသးလား"

Chanbaek Oneshot CollectionsWhere stories live. Discover now