Rozdział 1. Marika

37 6 0
                                    

Zwykła znudzona życiem nastolatka-Marika.
Każdy jej dzień od powrotu do rodzinnego miasta wygląda tak samo. Idzie do szkoły, wraca, odrabia lekcje, śpi. Po wielu trudnych momentach chce być poprostu zwykłą drugo-licealistką. Jednak trudno jej się odnaleźć wśród nowych ludzi, w nowej szkole.

Rozpoznała nawet parę osób z podstawówki ale boi się zagadać. Może jest za nieśmiała, może za głupia, a może po prostu inteligentna. Jej starzy przyjaciele chodzi razem do gimnazjum i pierwszej klasy liceum. Na pewno wszystkie stosunki się pozmieniały.

Alison jej dawna najlepsza przyjaciółka jest aktualnie przedstawicielką damskiej grupy lekko atletycznej. Kolega z którym siedziała kiedyś w ławce- Jerremy, stał się odludkiem noszacym opaskę ze sfastyką na ramieniu pod krótką . Lin-chłopak ktory jej, jak i każdej innej dziewczynie, podobał się w podstawówce został przegrywem, rozmawiającym na przerwach z nauczycielami.

Dodatkowo nikt nie zwrócił na nią uwagi. Nie rozpoznał jej? A może boi się ją rozpoznać? W końcu gdy przechodziła trudny okres w swoim życiu wszyscy ją zostawili.
Ona natomiast przeszła zbyt wiele żeby dać się zwieść ludziom, którym kiedyś ufała.

Oczywiście w szkole jest jeszcze parę innych ciekawych osob, które miała okazję poznać do tej pory: Mary- przewodnicząca szkoły; Harry- sąsiad z ławki na wszystkich ścisłych przedmiotach; Niall- jak narazie jedyny ujawniony gej w szkole; Dylan- chyba ulubiony temat rozmów nauczycieli (często chodzi na wagary); William- chlopak który zawsze czyta książki, a jak tego nie robi to rysuje lub słucha muzyki; Violet- dziewczyna z lawki na przedmiotach humanistycznych.

Jednak nasza główna bohaterka nie za bardzo zwracała na nich wszystkich uwagę. Do tej pory.

Gdy będziesz mieć czas Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz