Men sana in corpore barosano

22 3 0
                                    

Într-o zi cu soare, îmi suna ceasul la ora 8. Ma trezesc și îl pun sa mi sune iar la 10, ca n aveam niciun motiv sa ma trezesc așa de dimineață. Mă trezesc 10 30 iar, confuz ca n am auzit ceasul. Mă uit în oglinda, înjurându ma că de fiecare data, îmi fac cereale cu lapte și ma joc Fifa până la 11 30, când trebuie sa plec. Mă suna Andrei sa vorbim și începem amândoi sa ne jucam. Îl bat de vreo 3 ori si după îmi închide supărat, crezând că i s a luat curentul. După ce închid laptopul, vad că e 12 fix. BAGA MI AS, IAR ÎNTÂRZII. Încep sa fug către stația de tramvai, prinzând în ultimul moment un 25 albastru. Îmi trag sufletul după ce am alergat 10 minute nonstop și vad 3 controlori. Era cea mai mișto zi din viața mea, pe scurt. Vine la mine o baba, grasa și cu monospranceana, cu mustață mai mare decât a mea și îmi cere abonamentul.
-Ce vreți de la mine?ii zic pe un ton care era atât de calm, ca a enervat o.
-N am fost destul de clara? spuse ea, rosindu se de furie.
-Ba da, dar stați sa mi trag sufletul, am tras o alergare strașnica pana la tramvai și sunt mort.
-Da mi ba odată cardul de ratb, ce tot o lungești atâta?
-Ușurel, acum vi l dau, de ce va încordați asa? :))
Vede ca e un abonament valabil, mi l da, fără a se mai uita la mine.
-O zi buna! Ii zic cu juma de gura, cu o satisfacție însă mare ca nu m a prins pe picior greșit.
Ajung la liceu, iar prima ora am psihologia. Ma așez în banca, alături de Ștefan , care stătea ca un depresiv și nu zicea nimic, ascultand Dani Mocanu la căști.
-Ce ai pățit? Iar ești depresiv?
-...
-Ba, asta nu ma aude.
-Scoate-i căștile din urechi! zise Andrei,scoțând un Sprite de 2 litri și începând sa bea din el.
-Sa mi bag pula in voi, sunteți ultimii prosti, sa mor, zise Ștefan, ascultandu ne.
-Oo, ne aude Ștefan, ești nebun?
-Nu frate, ti se pare.
-Ti ai invatat ceva la psihologie?
-Ce căcat sa învăț la psihologie, nici n am deschis cartea sau caietul.
-Same, zise Andrei după ce băuse un litru de Sprite.
-Despre ce vorbiti ba? zise Laur, lăsând telefonul departe.
-Ai de plm.., zise Ștefan, lăsând capul pe banca.
Întra profa de psiho în clasa, o salutam, iar după ce striga catalogul, m am băgat la somn toată ora. Ma trezesc fix înainte de a se ridica sa plece, și ma pregătesc de geografie.
Orele trec al naibii de repede, dar toate sunt lungi și plictisitoare, excepție religia și dirigenția, unde sunt nevoit sa mi iau de fiecare data o punga cu popcorn, pentru ca fiecare ora de religie sau dirgentie are o drama sau ceva scandal, care îmi stârnește atenția. Ultima ora, Engleza, e cea mai plictisitoare materie pe care am avut o vreodată, deoarece vorbim despre nimicuri și facem nimicuri, kms. Ma rog, plănuiam sa scriu altceva acum, dar am ajuns sa fac un rezumat al unei zile banale de joi.
Nu știu dacă sa fiu fericit sau trist, dar nu mi se întâmplă nimic special în viata de mult timp, gen nu sunt băgat în niciun scandal sau în nicio drama, și mi e dor într un fel=)))).
În alta ordine de idei, sper ca nu v am plictisit asa tare, mulțumesc ca ati citit, bla bla bla, o sa mai scriu când o sa fiu mai inspirat și mai hotărât, pana atunci o sa citesc Ion și o sa încerc sa învăț la psihologie ca dam test și teza la materia asta, din păcate.
Au revoir, mon ami/e!
🕊️


Life is beautifulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum