Jennie lalisa'nın peşinde

1K 71 28
                                    

Mükemmel oyunculuğumla,sanki yeni uyanıyormuş gibi yaptım.ve şaşkınca lalisa'ya baktım.

"Ne,ne oldu bana?"

Lalisa birden kahkaha atmaya başladı,

"Cidden iyi oyuncusun jennie.Parfümümü koklayım derken,nefesini genzine kadar çektin de.

"Ş-şey"

"Özür dilerim,seni utandırmak istememiştim.sırtında cidden kötü morluklar var elimden geldiği kadar pansuman yapabilirim?"

Aslında ağrısı yoktu ama...kimin umrunda! aşık olduğum kadın belimi elliyecek zevkten gebermezsem iyidir.

"Evet,biraz ağrıyor krem vesayre olabilir"

Elindeki ağrı kesici kremi gösterip;

"Hmm bu olur mu acaba?"

"Bilmem denemekten zarar gelmez herhalde"

"Bende öyle düşünmüştüm."

Bana tekrar o muhteşem gülümsemesini sundu.yavaşca tişörtümü karnımın biraz üstüne kadar sıyırdım.mükemmel denebilecek derecede bir vücudum vardı.ama onunki hem mükemmel,hem sexy ,hem ateşli, hem de çok tatlıydı.yüz üstü döndüm,krem belime değince irkildim.soğuk krem belimin ısısıyla eriyordu.lalisa birden duraksadı.

"Bu böyle olmayacak,nasıl vurduysa çok fazla morarmış.istersen çıkar tişörünü kimse yok zaten."

Gözlerim direkt olarak kapı ve pencerelere gitti,oda bunu anlayınca,

"Kapıyı kilitleriz,perdeleride örteriz kimse görmez merak etme."

Sadece kafam ile onayladım. içimdeki canavar,fırsattan istafede bin ona diyordu ama yapmayacağım çünki ben uslu hir kızım.

Kapıyı kilitleyip,oerdeleri örttü.üstümü çıkardım yanaklarım kızarmıştı.aklımda değişik şeyler vardı...deneyeceğim.yüz üstü uzandım,moraran yerleri elleyince inliyordum.cidden acıyan bir noktaya hafifce bastırmıştı.kendimi tutamayıp. Sesli şekilde inledim.

"AĞHHHH"

"Ö-Özür dilerim,lavaboya gitmem gerek geliyorum kıpırdama"

Hızla lavaboya girdi.yanlışlıkla olmuştu ama sanırım biraz da olsa ayartabilmiştim.olaya bak,19 yaşındaki kız 25 yaşındaki hocasını ayartamaya çalışıyor pff.birkaç dakiko sonra geldi.

"İyisin degil mi?"

"Hm hm"

"Peki o zaman hadi dersine"

"İyi dersler hocam,teşekkürler"

Gülümsedi,

"İyi dersler jennie"

Jenlisa•TeacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin