------İlkayEgeEge------

330 12 4
                                    

1---piremses i yazarken neyden ilham alıpta yazdın? (klasik)

CEVAP:Piremses benim hayatımı ve arkadaşlarımı anlatıyor. Sadece kurgusu biraz hayal üzerine.

2---peki niye hikayenin adı piremses ?

CEVAP:Piremses arkadaşlarımla sıkça kullandığım bir kelime. Bir nevi bana takılan lakap.

3---nilüferi kendine benzetiyormusun ?

CEVAP:Hikayedeki Nilüfer'de kendimi anlatıyorum. Zaten benim adım Nilüfer, kendi ismimi kullandım. Konuşma tarzı, davranışları beni anlatıyor.

4---ailen kitap yamana kızdı mı ? ne gibi tepkiler verdileler ?

CEVAP:Lise 3. sınıfa gidiyorum ve seneye sınava gireceğim. Bu yüzden pek desteklemiyorlar ama derslerimi aksatmamam şartıyla izin veriyorlar. Aslında izin vermeselerdi de bir yolunu bulup gizlice yazar ve yayımlardım.

5---Peki derslerni olmsuz anlamda etkiliyor mu Nereyi kazanmak istiyorsun ne olmayı düşünüyorsun ?

CEVAP:Etkilemiyor çünkü eşit ağırlık öğrencisiyim. Hikaye yazarak kendimi daha da geliştiriyorum. Yani olumlu anlamda etkiliyor da denebilir. İzmir 9 Eylül Üniversitesi- Mimarlık okumak istiyorum.

BEN:umarım kazanırsın

6---wattpad senin için ne ifade ediyor ?

CEVAP:Teşekkür ederim. Wattpad benim hayal dünyamı, karakterimi, düşüncelerimi özgürce paylaşabildiğim bir site. Burası olmasa yazdıklarımı sadece arkadaşlarım okuyacaktı. Ama burada paylaşıyorum ve birsürü okuyucu kazandım. Onların güzel yorumları beni yazmaya daha da teşvik ediyor. Kısaca hayal dünyamı yabancı insanlara açtığım bir kapı da diyebilirim.

7---wattapd i nasıl buldun ?

CEVAP:İnternette e-book siteleri araştırıyordum. Ama hepsi paralı olduğu için okuyamıyordum tabiki. Sonra şans eseri wattpad'i buldum. Ücretsiz olduğunu görünce çok sevindim ve benim gibi amatörlerin hikayelerini paylaşması daha çok ilgimi çekti.

8---Seni wattpad de rahatsız edenler oluyor mu ne gibi önlemler alıyorsun ?

CEVAP:Şu zamana kadar rahatsız eden biriyle karşılaşmadım. Umarım da karşılaşmam ama herkes bilir ki meyve veren ağaç taşlanır. Bu yüzden rahatsız eden birilerinin çıkacağına eminim.

9---Gerçektede piremsesin ana konusundaki gibi bir olay mı yaşadın yani gerçekte böyle bi olay yaşadın mı ?

CEVAP:Piremseste yaz kampına gidiyorlar. Sadece bu kısmı kurgu. Diğer bütün yaşanılanları daha önce yaşadım

10---Peki aşk senin için nedir ne ifade ediyor aşka inanıyormusun ?

CEVAP:Bir süre sonra mutlaka biten ve her iki tarafı da üzen bir duygu. Hayır, inanmıyorum.

11---Yaşam tarzın nedir ? Senin için ne anlam ifade ediyor ?

CEVAP:Yemek yemek ve uyumak , üşenmek benim yaşam tarzım.Bazen nefes almaya bile üşendiğim oluyor .

12---Wattpad de favori hikayen var mı ?

CEVAP:İki tane var. Yabancı ve Erkekler Arasında .

13---Senin için bir sevgili nasıl olmalıdır ?

CEVAP:Öncelikle ilgili olmalıdır. Bu konudan çok çektiğim için hassasım. Bana herşeyden çok güvenmeli. Anlayışlı olmalı. Arada sırada komiklikler yapıp beni güldürmeli. Bana sanki bir inci tanesiymişim gibi özenle ve ilgiyle davranmalı(bu da zor bulunur:)) fikirlerimi önemsemeli, yanında rahatça saçmalayabildiğim biri olmalı. Kısaca benim erkek versiyonum olmalı .

14---yeni bir projen var mı ?

CEVAP:Hayır. Piremses'i bitirmeden başka bir hikayeye başlayamam maalesef. Benim için çok ağır olur.

15---en çok hangi yemeği seviyorsun ? yada yapmayı ?

CEVAP:Çiğköfte ve İskender'i seviyorum. Adana'lı olduğum için kebabı da seviyorum haliyle. Yemek yapmakla pek aram yoktur. İki yumurtayı bile kıramam.

BEN:o kadarda değilsindir ben bi ara makarna yapayım dedim süzmedim mal gibi bılamaç oldu:D önemli değil

İlakayEgeEge:En son yaptığım omletin içinde yumurtadan çok kabuk vardı maalesef :)

16---Annenin sende istemediği davranışları nelerdir mesela ?

BEN:benimkisi beni doğurduğuna pişman oldu :D

CEVAP:Aşırı dağınık ve pis olmam. Odam pisliğinden görülmez mesela çok kıza buna. Temizlik yapmayı sevmemem. Ve senin söylediğin şeyin aynısı :)

17---mesela telefonun bozuldu ve tamire gönderdin 1 hafta boyunca gelmiyecek ne yapardın telefonsuz durabilirmiydin ?

CEVAP:Benim için pek sorun olmazdı. Çok aşırı bağımlı değilim telefona. Wattpad'a giremeyeceğim için üzülürdüm biraz .

18---kardeşin var mı varsa ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz yoksada olmasını istermiydin ?

BEN:benim abim var askerde allah akıldan başka herşeyi vermiş maşahhlah :D

CEVAP:3 yaşında bir erkek kardeşim var. Tek sorunum beni dövmesi:):):)

BEN BU RÖPORTAJI YAPARKEN ÇOK ZEVK ALDIM İlkayEgeEge İLE RÖPORTAJ YAPMAK ÇOK GÜZEL VE KOMİK . ONUNLA İLERLEYEN ZAMANLARDA TEKRAR RÖPORTAJ YAPMAK İSTERİM TABİ O DA İSTERSE . UMARIM BEĞENİRSİNİZ EĞER SİZİNDE İSTEDİĞİNİZ YAZAR VARSA SÖYLEYİN RÖPORTAJ YAPARIM YENİ BÖLÜM YARIN BY BY BY BY :)

Wattpad RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin