Quizzz:
Aan de quizz mag je altijd meedoen! Hiermee kom je te weten wat voor eenhoorn je bent ;)
Suc6:
1. Je aller beste vriend(in) vraagt je om vandaag de aantekeningen van Biologie door te sturen, Wat doe je?
:) Je pakt meteen je mobiel en begint van alle aantekeningen foto's te maken.
<3 Eerst nog even een sms'je naar die knappe jongen/meisje van de friettent, daarna doe ik het echt BELOOFD!!
O.o Eerst even afmaken waar ik mee bezig was. (Een paar minuten later) Ik moest iets doen maar wat ook alweer?
2. Vanavond is er een feest op de camping, thema: colours, Wat doe je?
:) Je sms't meteen al je vriendinnen dat je vanavond bij de ingang op ze wacht om precies 21:00, wie later komt heeft pech :p
<3 Je maakt jezelf zo mooi mogelijk om indruk te maken op die OMU zo leuke dude/chick
O.o je kleed je op het aller laatste moment aan en komt nogeens te laat ook! Nou ja te laat komers zijn cool, toch..?
3. Maandag moet je met je familie naar de verjaardag van je oma (ze wordt 90!!), maar je hebt ook afgesproken met je aller beste vriend(in), Wat doe je?
:) Je sms't je vriend(in) dat hij/ze vanavond kan blijven slapen en je legt ook meteen uit dat je oma maar een keer 90 wordt, gelukkig snapt hij/zij het :)
<3 Hè bah, alleen maar oudjes! Zit ik daar helemaal only de lonely, hopelijk zijn er andere *kuch kuch* knappe *Kuch kuch* mensen.
O.o Je vergeet helemaal dat je had afgesproken met je vriend(in) en na de middag krijg je opeens een boos sms'je van hem/haar waar je bent. Dat word nog heeeeel wat uitleggen...
4. Een jongen uit je klas die je amper kent stuurt een whapje naar je ofdat je naar het voetbal veld komt, Wat doe je?
:) Je komt, je had toch niks te doen vandaag en misschien word ik nog wel vrienden met hem ook!
<3 Hopelijk zijn er knappe mensjes daar !!! IK KOM!!
O.o Je bent j telefoon kwijt en kan het berichtje dus niet lezen. Hopelijk kan diegene ook alleen voetballen ...
5. De hele klas gaat naar de film maar jij bent niet uitgenodigd, Wat doe je?
:) Je belt je beste vriend(in) en vraagd het, Oh ze waren je helemaal vergeten. Gelukkig is de film nog niet begonnen. Zo snel als je kan fiets je erheen en je kan nog net de zaal in. Dit word een top avond!
<3 Je voelt je zeer gekwetst en begint uit zelfmedelijden met mensen op whap te praten, misschien is 'diegene' ook wel online ;)
O.o Je hebt niet eens gehoord dat ze naar de film gingen je was veel te druk met het nieuwe spelletje op je telefoon...
En hoe ging het? Ik hoop dat je hierdoor wat meer over jezelf te weten bent gekomen ;)
Zet in de reacties wat je als uitkomst had.
HIER IS DE UITSLAG:
:)
Heb jij het meeste :)?
Nou ik kan je vertellen dat jij altijd blij en vrolijk bent, je probeert altijd mensen op te vrolijken en je hebt altijd wel iets te doen. Ga zo door!
<3
Heb jij het meeste <3?
Ik denk zo maar eens dat jij veel liever flirt dan dat je aan je hoorn werkt :$
Oeps! Je bent even je vrienden vergeten toen je die leuke jongen/meisje voorbij kwam... Probeer je wat meer te focussen op je vrienden: Liefde is maar voor even, vriendschap 4 ever ;)
O.o
Heb jij het meeste O.o?
Jij bent nogal ongeorganiseert... Gelukkig kan je wel overal om lachen! Wel jammer dat je je afspraken soms vergeet of telaat komt... Oepsie! Probeer eens iets op te ruimen en misschien is het slim om je afspraken op papier te zetten en niet op je hand :$
JE LEEST
Everything About Unicorns
FantasíaEen boek vol met weetjes, quizzez, verhalen en nog veel meer over Eenhoorns, de mooiste mythevol (en misschien wel echt) bestaande diertjes! Lees verder voor een Eenhoorn prachtig Boekje! X Eenhoornluffer