Peter Parker

239 12 1
                                    

Pov. Peter Parker
Lekcja fizyki ,która jest ostatnią lekcją dnia.
Czekałem na dzwonek ,który zasymbolizuje koniec zajęć. Wreszcie doczekałem się tej chwili po czym jak najszybciej umiałem wybiegłem z sali lekcyjnej.
Gdy dobiegłem do domu otworzyłem drzwi po czym krzyknąłem JUŻ JESTEM na całe mieszkanie .
-Za godzinę obiad-odpowiedziała ciocia Mey Peter poszedł do swojego pokoju z zamiarem zrobienia szybkiego potrolu po Queens. Wychodzę-krzyknął i wyszedł szybko po biegł do jakiegoś zauku przebrał się i zaczął wypuszczać swoją pajęczą sieć w końcu dotarł na swoje ulubione miejsce obserwacyjne. Jest nim najwyższy wieżowiec w Queens z tąd miał widok na całe miasto. Dzięki swoim pajęczym zmysłą wiedział ,gdy działo się coś złego .

Pół godziny później
Peterowi już zaczęło się nudzić ,bo nic ciekawego się nie działo. W końcu wstał ,wpuścił sieć i zaczął ,,latać" nad miastem. Oczywiście nie obeszło się od spotkania z fanami. Pewnie wszyscy chcieli wiedzieć kim jest bohater miasta. O tym tylko wiedzieli Avengersi i jego przyjaciel Ned Leeds. Mijałem właśnie muzeum ,gdy mój pajęczy zmysł dał mi znak ,że zaraz coś się stanie , nawet nie musiałem długo czekać,  zadzwonił alarm antywłamaniowy. Poleciałem do muzeum zobaczyć co się stało. (Chyba ,że znowu ,ktoś przez przypadek włączył alarm ,ale w tedy pajęczy zmysł się nie odezwał) Gdy dotarłem na miejsce okazało się ,że został skradziony bardzo stary i cenny diament RÓŻOWY co to wogóle za kolor! Jego wartość oszacowano na ok. 70mln. dolarów (zdjęcie w mediach).

Wybiegłem z muzeum wskoczyłem na jeden z wyższych budynków i zacząłem szukać złodziei ,kiedy ich znalazłem zacząłem ich śledzić. Gdy doszli do granicy miasta i schowali walizkę do czarnego wanna w tedy wystrzeliłem sieć i przczepiłem ich do pobliskiej ściany. Zabrałem walizkę z diamentem i poleciałem do muzeum by oddać go właścicielą. Wskazałam policji gdzie są złodzieje i zaraz tam pojechali. Wokół mnie już zdążyli zebrać sie dziennikarze. Nie lubiłam udzielać wywiadów więc szybko odpowiedziałem na kilka pytań i szybko się zmyłem.

Pozdrawiamy : gwiazdka1012 i vader0704

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 19, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Może jest jeszcze nadzieja.../ spider -man i VENOM [Zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz