Tým 14

143 9 3
                                    

Karisho
Ráno se mi podařilo předčasně vstát brzy a nezaspat, ale neobešlo se to o pěti minutovém zpožděním, jak jinak, že ano? Ta ironie je prokletá, jak moje ponožky.. no.. radši budu držet pysk, protože mě Iruka zabíjí pohledem a já jako největší andílek se usměji a padim si sednout.
Já nic.. já Shinobi.. kecnu do lavice vedle dalších dvou kluků.. všichni říkají, že jsou divný, mě přijdou pohodě, jako.. prohodili jsme pár slov nebo menší konverzaci, jinak ne plus k tomu si docela rozumíme,  což se divím. No to je jedno.. Iruka mezitím začal říkat týmy.. no.. tak hoďto sem Iruko.. dělej, s kým budu v týmu.. protáhnu obličej, a stále čekám.. ach joo.. už to řekni.
Ir- ,,Tým 14 - Hatake Karisho, Uchiha Ayato, Uzumaki Laito" KONEČNĚ!!
Počkat..
.......................
CO!!!!!! UCHIHA A UZUMAKI!! MI TU MÁME DALŠÍ DVA SE STEJNÝM PŘÍJMENÍ!! NO TO JE SNAD ŠPATNÝ VTIP.
Ir- ,,Váš Sensei se jmenuje Riu Namikaze"
To je DALŠÍ SHODA PŘÍJMENÍ NEBO CO?! Ok.. to chce klid.. hlavně klid..
Nádech výdech, nádech výdech.. kurva!! Nepomaháto..
Iruka odešel a mi čekaly.. já jsem zpracovávala informace o mých spolubojovníků.. Uchiha, Uzumaki a Hatake? Zvláštní ne? A Namikaze? Co se děje..
To jsme se sekly v nějaké časové smyčce nebo jsme v jiném vesmíru? Heee? Odpoví mi někdo..
Nakonec jsem si povzdechla a vytáhla jsem si knížku, protože nechci se tu nudit..
~~~~~~~~~
... vážení.. půl hodiny trvalo než se tu objevil blondýn.. optal se, kde je tým 14.. my jsme vstaly a šlimu v patách.. no.. a dál asi víte, co se dělo.

257 slov

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 14, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat