Πάμε Κρήτη?👌🙌

4.4K 285 36
                                    

Previously on 《Bad attitude 》...

|Σε τρεις μέρες τα παιδιά γράφουνε πανελλαδικές|

Ιωάννα είναι έγκυος|

|Πώς θα αντιδράσει ο Στέλιος?|

Now...

"Στέλιο έχω καθυστέρηση!"είπα με μια έκφραση στο πρόσωπο μου σαν να περίμενα κάτι καλό να ακούσω.

"Χα...χαχα...χαχαχα...αναρωτιέμαι ποιος σου τα μαθαίνει αυτά τα ωραία ανέκδοτα. Ο πεθερούλης μου ή η ξαδερφούλα σου?"είπε χαχανίζοντας.

"Μιλάω σοβαρά."είπα και τον κοίταξα άγρια.

"Αποκλείεται να εισαι έγκυος αφού χρησιμοποιούμε προφυλάξ-"πήγε να πει αλλά ξαφνικά πάγωσε και κοιτούσε το χάος.

Στέλιος POV

"Αποκλείεται να εισαι έγκυος αφού χρησιμοποιούμε προφυλάξ-"πήγα να πω αλλά τότε μου ήρθε μια ανάμνηση στο μυαλό...

💭💭💭💭💭💭💭💭
"Μωράκι μου θες να δοκιμάσουμε κάτι καινούριο σήμερα?"ρώτησα την Ιωάννα πριν προχωρήσουμε στην πράξη if you know what I mean.

"Σαν τι καινούριο αγάπη μου?"με ρώτησε μέσα στο φιλί μας.

"Με εμπιστεύεσαι?"την ρώτησα πονηρά και εκείνη έγνεψε θετικά.

Εκείνη ξάπλωσε πίσω και εγώ πήρα θέση ανάμεσα της. Μπήκα μέσα της χωρίς προφυλακτικό ευχόμενος να προλάβω να τελειώσω έξω. Λίγο πριν τελειώσω πρόλαβα στο τσακ νομίζω να βγω από μέσα της. Νομίζω. Δεν ορκίζομαι κιόλας αλλά σιγά.
💭💭💭💭💭💭💭💭

Back to reality...

"Όχι ρε μαλάκα! Δ-δεν γίνεται αυτό. Δ-δεν μπορεί. Ήταν μόνο μια φορά και πάλι δεν νομίζω να έγινε όντως."είπε περνώντας τα δάχτυλα μου μέσα από τα λίγα μαλλιά μου.

"Τώρα όμως έγινε Στέλιο και θέλω-βασικά όχι θέλω,απαιτώ να αναλάβεις τις ευθύνες σου."μου φώναξε και έσκυψα το κεφάλι μου γιατί είχε δίκιο γαμώ.

"Δ-δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά τώρα."είπα και έφυγα τρέχοντας από το σπίτι προς μια άγνωστη κατεύθυνση.

《Bᴀᴅ ᴀᴛᴛɪᴛᴜᴅᴇ》Место, где живут истории. Откройте их для себя