👍 ή 👎?

3.2K 224 76
                                    

Previously on 《bad attitude》...

|Το πουλάκι του Γιωργάκη θα γίνει τροφή για το γατάκι🐈|

|Ή Νίνα φεύγει από την κατασκήνωση|

|Ποιος είναι άραγε στο κρεβάτι με τον Άρη?|

Now...

"Άρη?"είπα μπαίνοντας στο δωμάτιο και αντίκρισα κάτι σοκαριστικό.

Εμ....τι σκατά κάνει η Στεφανία στο κρεβάτι του Άρη...

Γυμνή....

Και αυτός γυμνός...

Think positive....

ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΏΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ!

"Περίμενα να θυμώσεις αλλά όχι να κάνεις κάτι τέτοιο..."είπα απαξιωτικά στον Άρη και εκείνος έμεινε να κοιτάει σοκαρισμένος.

"Νίνα δεν είναι αυτ-"

"Άσε Άρη...το είπα και εγώ αυτό χωρίς να έχω κάνει κάτι κακό που να βλάψει την σχέση μας και δεν με πίστεψες οπότε γιατί να σε πιστέψω εγώ?"είπα με ένα δολοφονικό βλέμμα και εκείνος στραβοκατάπιε.

"Και εσύ φίλησες εκείνον τον μαλάκα!"είπε και γέλασα.

"Βασικά Άρη...Αυτός με φίλησε και πρώτου το κάνει πήγε να με πνίξει στην θάλασσα...και όχι για παιχνίδι! Οπότε αν θες να κατηγορήσεις κάποιον τότε αυτή δεν είμαι εγώ!"φώναξα και εκείνη την ώρα ξύπνησε η Στεφανία.

"Γιατί φωνάζετε? Ωπ, καλωσόρισες Νίνα...Δεν σε περιμέναμε."είπε με ύφος και εκνευρίστηκα απίστευτα.

"Καλό θα ήταν να βουλώσεις το στόμα σου αν θες να βγεις ΖΩΝΤΑΝΉ από εδώ μέσα!"της είπα και ξίνησε την μούρη της.

"Γιατί τι έχεις σκοπό να μου κάνεις?"ρώτησε προκλητικά και γέλασα από τα νεύρα μου.

"Για όλα υπάρχει πρώτη φορά δεν λένε?"ρώτησα με ένα psycho βλέμμα και άρχισε να αλλάζει χρώματα.

"Μισό λεπτό...τι εννοείς πήγε να σε πνίξει?"πετάχτηκε ο Άρης έτσι στο άκυρο κι έκανα face palm.

"Θα το συζητήσουμε μετά αυτό...αν υπάρχει μετά για εσένα!"φώναξα και άρχισα να μαζεύω τα ρούχα της Στεφανίας.

《Bᴀᴅ ᴀᴛᴛɪᴛᴜᴅᴇ》Место, где живут истории. Откройте их для себя