Άγριες διαθέσεις💦🔥

3.8K 212 134
                                    

Previously on 《Bad attitude》...

|Ξινός υπάλληλος|

Νίνα είναι έγκυος?|

|Θα βγούμε το βράδυ...|

Now...

"Ρεεεεεε...τι θα βάλω?"γκρίνιαξε για άλλη μια φορά η Μελίνα και βαθιά μέσα μου είχα την επιθυμία να την χαστουκίσω.

"Απλά βάλε ένα φόρεμα. Σε κλάμπ θα πάμε, όχι επίσκεψη στην βασίλισσα Ελισάβετ!"της φώναξα και μου έβγαλε γλώσσα.

"Εγώ βρήκαααα!"φώναξε η Ιωάννα και έκανα τον σταυρό μου.

"Αχ και γω βρήκα!"φώναξαν η Ρωξάνη με την Δανάη μαζί.

"Ήρθε η θεία φώτιση!"φώναξα και προσκύνησα  στο έδαφος.

"Πώς κάνεις έτσι μωρέ...προβλήματα είναι και αυτά!"είπε η Μελίνα βγάζοντας ένα φόρεμα από την βαλίτσα μου.

"Εμ, συγγνώμη, νομίζω πως αυτή είναι η βαλίτσα μου."της είπα και εκείνη μου έκανε pappy face.

"Ωωω έλα τώρα...ξες ότι δεν μπορώ να αντισταθώ σε αυτό το βλέμμα...βασικά ψέματα. Μπορώ να αντισταθώ. ΌΧΙ!"της είπα και με κοίταξε άγρια. Πήγε στο μπάνιο και βγήκε ντυμενη με το φόρεμα μου.

"Ξες κάτι? Βάλτο! Μου είναι μεγάλο!"της είπα και γύρισα προς την βαλίτσα μου για να βρω τι θα βάλω.

"Μόλις με είπες χοντρή?"φώναξε η Μελίνα και οι άλλες άρχισαν να γελάνε.

"Εγώ? Εσένα? Χοντρή?"είπα με ένα αθώο βλέμμα και εκείνη μίκρυνε τα μάτια της ως ένδειξη μίσους.

"Το προσπερνάω γιατί μου αρέσει αυτό το φόρεμα."είπε και τίναξε τα μαλλιά της. Μετά αρχίσαμε να γελάμε όλες σαν ηλίθιες.

"Βαφτείτε να τελειωνουμε γιατι θα μας βρίζουνε οι αλλοι."είπε η Δανάη καθώς έβαζε μάσκαρα στις βλεφαρίδες της.

"Σιγά μωρέ τους νταήδες...να περιμένουν!"είπα και πήγα να βάλω τα ρούχα μου.

Όταν ντύθηκα, πήγα στα κορίτσια και άρχισα να βάφομαι. Όταν τελείωσα έκανα τα μαλλιά μου και περίμενα τα κορίτσια να τελειώσουν.

《Bᴀᴅ ᴀᴛᴛɪᴛᴜᴅᴇ》Место, где живут истории. Откройте их для себя