○Uitleg○

154 7 52
                                    

Zoals aangegeven ga ik met "hoofdstukken" werken. Hoe dat werkt? Dat ga ik nuuuu uitleggen.

Ik zal elke dag een hoofdstuk plaatsen. (hoofdstuk 1 etc.) waar je kan rp'en. Na verloop van tijd komt er onder elke comment "Closed" te staan of iets in die richting. Het is de bedoeling dan dat je stopt met rp'en. Dit graag ook doen.
Ik zal dan aan het volgende hoofdstuk gaan werken om die de volgende dag, of zelfde dag nog, online te zetten zodat jullie verder kunnen.

Op deze manier wil ik er meer een verhaallijn in brengen en ook een stukje rust creeëren aangezien de meesten gewoon school hebben. Ook hoop ik er zo wat meer leven in te houden.

Vragen? Nee? Dan gaan we verderrrr.

Kwami's
Kwami's zijn kleine wezens met een bepaalde kracht die de dragers van een miraculous veranderen in een dieren-gerelateerde superheld.  Kwami's zijn ontstaan wanneer een nieuw idee, concept, of emotie in het universum komt, zoals creatie, liefde, schoonheid en wiskunde. Deze dingen ontstaan ieder op een eigen moment, zoals tikke de kwami van creatie, wie werd gevormd aan het begin van het universum.
-Alle kwami's kennen elkaar en hebben voor ze in contact kwamen met de mensen veel tijd samen door gebracht.

Als een miraculous 'geactiveerd' word wordt de kwami er als het ware er ingezogen. Wanneer de miraculous niet 'geactiveerd' is kunnen de kwami's vrij rond vliegen.

Kwami's kunnen/mogen niet de naam van hun holders aan andere kwami's vertellen.

 -uiterlijk
Kwami's zijn klein, rond de 10cm groot. Ze hebben een groot hoofdje en een smal/klein lichaam. Verder hebben ze armen en benen maar geen vingers en tenen. Het dieren-gerelateerd uiterlijk van de superhelden is terug tezien bij de kwami's.

Miraculous
Miraculous zijn magische sieraden. Ze hebben de kracht om hun "dragers" te veranderen, met de hulp van kwami's, in dieren-gerelateerde, superhelden. Het geeft de drager versterkte capiciteite zoals, kracht en behendigheid, een wapen, en een unieke superkracht. De kracht van een miraculous is niet gelimiteerd tot ze hun miraculous power(superkracht) gebruiken.   
Een miraculous kan zijn 'uiterlijk' veranderen, als in de kleur, onderanderen, om zich te camufleren wanneer niet actief. 

Miraculous dragers
 Om te transformeren moeten de dragers van een miraculous ook daadwerkelijk de miraculous dragen.  Wanneer een miraculous drager deze gebruikt heeft heeft hij/zij nog maar 5 minuten tot hij/zij word terug transformeerd. De kwami moet dan weer energie verzamelen door wat te eten voor je weer kan transformeren.

Ladybug Miraculous:
 -Soort: Oorbellen
 -Kwami: Tikki
 -Wapen: Yo-Yo
 -Kracht: Geluksbrenger/Lucky charm

Cat Miraculous:
 -Soort: Ring
 -Kwami: Plagg
 -Wapen: Staf
 -Kracht: Cataclysm

Fox Miraculous:
 -Soort: Ketting
 -Kwami: Trixx
 -Wapen: Fluit
 -Kracht: Illusie

Bee Miraculous:
 -Soort: Haar... kam?
 -Kwami: Pollen
 -Wapen: Spin-toll
 -Kracht: Verlammen

Turtle Miraculous:
 -Soort: Armband
 -Kwami: Wayzz
 -Wapen: Hand schild
 -Kracht: Beschermend krachtveld

Butterfly Miraculous:
 -Soort: Broch
 -Kwami: Nooroo
 -Wapen: staf/stok, je weet wel zo'n wandelding voor oude mensen.
 -Kracht: Akumatiseren, mensen een kracht geven en basically de controle over die persoon hebben

Peacock Miraculous:
 -Soort: Broch
 -Kwami: Duusu
 -Wapen: Waaier
 -Kracht: Anderen meer kracht geven

{Hier zullen later nog afbeeldingen bij komen.}

Ancient Miraculous || RpgWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu