Hoofdstuk 1🔖🖌 {Gesloten}

106 7 261
                                    

Wat vooraf ging...

Een lichtje.. één enkel donker lichtje dwaalde neer op aarde. Meevoerend met de wind naar de meest onmogelijke plekken.

Tot het stopte. Het stopte. Maar met een reden.

Een donker gelach vulde de ruimte waar het lichtje eindigde. Het had zijn bestemming gevonden. Een schaduw rukte zich los uit het duister en rijkte zijn hand uit om het licht te raken. Gelijk verscheen er een fel licht dat de ruimte vulde en donkere golven verspreiden zich over het land, over de aarde. Energie golven die voor de gewone mens niet te voelen is. Zodra het licht in de ruimte af nam bleef er één enkel iets achter. Een persoon. Een man om precies te zijn. Een man met maar één doel.

Het vernietigen van de aarde.

'Meester luister naar me! Iets kwaads is de wereld binnen getreden.' Xiu loopt in ferme passen achter Ju-Long aan. 'Alstublieft, ik weet wat ik voelde e-'

Met een enkel handgebaar wist meester Ju-long Xiu het zwijgen op te leggen. Hij blijft staan en zucht zacht. 'Ik weet het Xiu. Ik voelde het ook.' Hij draaid stil naar haar toe. 'Zorg voor extra bescherming van de miraculous, en volg mij dan het dorp in.' Hij geeft haar knikje.

Xiu blijft even stil en knikt dan terwijl ze naar voren buigt. 'U gaat ze weggeven? Is het niet meester Ju-long?'

Ju-long knikt. 'De tijd is aangebroken om de miraculous uit te geven. We hebben geen keus als dit kwaad zich weet te verspreiden en tot wie weet wat in staat is.'

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Start het roleplayen maar!
Maak een comment en leer elkaars karakters een beetje kennen. Zelf heb ik nog niet al mijn karakters af maar ok zal het hier maar even mee moeten doen. :)

Dit hoofdstuk zal best wel lang open staan denk ik zo?

Ancient Miraculous || RpgWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu