Előző rész tartalmából :
Hirtelen keltem fel. Akkor amit láttam nem akartam el hinni. Derek és Ennis harcoltak. Azonnal felkeltem és mentem oda hogy segítsek. Dereket belögtem így én és Ennis estünk le. Láttam Scottot ahogy lenéz de már nem sokáig. Hallottam egy utolsó üvöltést ami egy idegené volt. Ezután teljes sötétség, mármint majd nem....
Mikor le estem valami nem volt rendben. Láttam magamat és Deucaliont is meg a falkáját ahogy Ennist viszik el valahova. Aztán magamra néztem valahogy olyan volt mintha meghaltam volna. De mégsem mert éreztem egy fajta érzést ami nem hagya hogy hallott legyek. Ezért megpróbáltam fel kelni. De nem sikerült. Legugoltam magam mellé és a kezemet a kezére tettem és koncentráltam. Aztán sikerült. Éreztem hogy gyenge vagyok még de nem sokáig. Aztán hallottam Scott hangját ami segített.
-Nem hiszem el hogy Liz meghallt. - mondta Scott ami erőt adott hogy életben maradjak.
Kinyitottam a szemem és fel ültem majd lassan fel is álltam. Elindultam kifelé de nem nagyon ment mert a sebek nem akartak gyógyulni. Nagyon lassan gyógyulni kezdtek mikor kiértem. Tudtam hogy hol vannak Scotték. A Motelben. Érzem nem lesz jó vége. Mikor el jutottam Derek lakásáig már teljesen be gyógyultak a sebek. Felmentem és hallottam a vészjelző hangját. Egy kicsivel Derek nyitotta ki az ajtót. Mikor meg látott nagyon meg lepödőtt.
-Liz te élsz??? - kérdezte Derek
-Igen még élek D de mennem kell csak tudatni akartam hogy életben vagyok. - mondtam
-Értem de hiva mész??? - kérdezte Derek
-El Scottékhoz. - mondtam
-De Scotték elmentek egy versenyre vagy mire. - mondta Derek
-Tudom segített életben maradni, most vissza adom neki. - mondtam és mentem is a Motelhez
-Rendben de vigyázz magadra és rájuk. - mondta Derek
-Meg lesz. - mondtam
Motorral mentem de már késő volt...
YOU ARE READING
Az elveszett titok (folytatás)
FanfictionSziasztok! A nevem Elizabeth Mikaelson!! Van egy húgom és egy öcsém!! Rebekah és Klaus!! Eddig Mystic Fallsban éltem de elköltözök. És Beacon Hillsbe megyek egyedül. 3500 éves vagyok de csak 17-nek nézek ki. Ui. : Először is én vagyok Bretti2134. M...