Harc

240 11 0
                                    

Előző rész tartalmából :
-Egy nem vagyok korcs kettő ez a "korcs" fog téged a halálba küldeni. - mondtam miközben kieresztettem a karmomat ami nagyobb mint egy átlagos farkasé, a szem fogam is kint van de nem egy hanem kettő. Persze a tőbbit elrejtettem mert az még titok...

Elindult felém Kali. Lenditette a lábát de nem talált el. Most én jöttem és kigáncsoltam. A lábamat rá raktam a torkára. És majdnem megfojtottam de az utolsó pillanatban valaki el lökött és a földönre estem. Azonnal felálltam és a nagy óriási alfával találtam magam szemben.

-Most ti??? - kérdeztem rájuk nézve

-Gyere csak. - mondta a mutáns alfa

-Gyere te. - mondtam és tudtam hogy ő támad előbb

-Ha te akarod - mondta az alfa

Tudtam hogy Aiden nem fog teljesen bántani így könnyebb dolgom lesz. Mikor támadt akkor egy jól irányzott mozdulattal nem én hanem ő esett el.

-Eddig kettő a rekord, ja bocsánat három. - mondtam

-Jöhet az utolsó??? - kérdezte Ennis aki eddig Kalinak segített

-Jöhet. - mondtam mire elkezdödő a harmadik harcom eddig.

Elkezdtünk kicsit harcolni de hamar földre került.

-Deucalion a farkasaid annyira gyengék. - mondtam hogy fel dühitsem

-Akkor próbáljuk ki rajtam. - mondta Deucalion és átváltozzott

Elindult felém Deucalion nem hátráltam csak vártam hogy támadjon. Ütött de elhajoltam én ütöttem de nem sikerült így földre kerültem és gurultam egy kicsit odébb. Éreztem hogy megint látomás lesz. De nem hagyom annyiba most nem fogok le állni.

-3 2 1........Srácok segíthetnétek egy kicsit de Derek ne Ennissel verekedj. - mondtam miközben Deucalionnal körbe-körbe járkáltunk

-Nocsak nem sikerül egyedül??? - kérdezte Deucalion

-De csak kénne hogy ne unatkozzanak a "bétáid". Amíg te velem vagy elfoglalva. Csinálok egy kis programot. - mondtam

-Rendben -mondta Deucalion

Megint elkezdtünk harcolni de megint a földön kötöttem ki. Már nagyon nem bírtam. Felkeltem de azzal elájultam.

Ennis meg Derek le estek és Ennist elvitték Daetonhoz de Deucalion megölte. Saját kezüleg. Derek pedig nem halt meg. Elment egy kocsi-ig és ott volt a tanárunk.

Hirtelen keltem fel. Akkor amit láttam nem akartam el hinni. Derek és Ennis harcoltak. Azonnal felkeltem és mentem oda hogy segítsek. Dereket belögtem így én és Ennis estünk le. Láttam Scottot ahogy lenéz de már nem sokáig. Hallottam egy utolsó üvöltést ami egy idegené volt. Ezután teljes sötétség, mármint majd nem....

Az elveszett titok (folytatás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora