Előző rész tartalmából :
-Mondanom kell valamit, én....... Szeretlek. - mondta ki végül-Én is szeretlek. - mondtam és meg csókoltam megint, meg fogta a derekam és az ölébe hozott, sajnos levegő hiány miatt el váltunk.Lassan be gyógyult a sebem. El feküdtünk az ágyon, ő háton feküdt én fejemet a mellkasán pihentettem. Csak élveztük a pillanatott. Kezdett le menni a nap mikor kopogtak az ajtón.
Felültem és megszólaltam :-Gyere. - mondtam és Theo is felült. Be nyitottak, Lydia meg Malia volt.
-Sziasztok, csak mondani szeretnénk valamit a többiekkel és gyertek le. - mondta Lydia mosolyagva, mire össze néztünk Theoval.
Elindultunk le felé, lent a fiúk a kanapén néhány lány pedig az ölében pár fiúnak. Én a fotelben foglaltam helyet Theo a másik fotelben.
-Mi csak azt akartuk mondani...- kezdte Liam, de amilyen makacs nem fejezte be.- BOCSÁNAT!!!-a végét már annyira hadarta hogy alig lehetett érteni.
-Nem hallottam elég jól!
-Szerintem meg igen mert vérfarkas is vagy.-mondta a bébifarkas és megforgatta a szemét.
-Hát ahogy gondolod.-mondtam és a fejemmel intettem Theonak hogy induljunk vissza az emeletre. Már elindultunk a lépcsőn mikor utánunk szólt.
-Várjatok...b..b..bo..bocsánat!!!-monta ki végre a bűvös szót.
-Meg van bocsáltva!!!-mondtam boldogan és a nyakába ugrottam. Hallottam ahogy a hátam mögött Theo rosszallóan morog az orra alatt valamit. Én csak felfuncogtam. Mivel még véletlenül sem lehet az életembe néhány boldog pillanat, így újra éreztem ahogy magába szippant egy látomás.
-Skacok...-kezdtem de befejezni már nem tudtam mivel ismét elájultam.
Ugyan ott áltam mint mielőtt elájultam volna. Az ablakok hirtelen betörtek és mindenki holtan esett össze. Vadászok!
A látomásomnak vége lett és a kanapén találtam magam.
-Mennünk kell
-De miért?-kérdezte Theo
-Nincs idő elmagyarázni!-mondtam sürgetően.
YOU ARE READING
Az elveszett titok (folytatás)
FanfictionSziasztok! A nevem Elizabeth Mikaelson!! Van egy húgom és egy öcsém!! Rebekah és Klaus!! Eddig Mystic Fallsban éltem de elköltözök. És Beacon Hillsbe megyek egyedül. 3500 éves vagyok de csak 17-nek nézek ki. Ui. : Először is én vagyok Bretti2134. M...