Žijeme v době, kdy je skoro všude možné být sám sebou. Někteří jdou tzv. "proti davu" a dělají vše pro to, aby se odlišili, někteří jen dělají to, co jiní a vyhovuje jim to. Poté ale přichází první skupina lidí, podle kterých je toto chování špatné.
Má otázka zní, je tomu tak?
Domnívám se, že není. Protože pokud jim toto vyhovuje, není to pro ně špatné. Samozřejmě někteří budou říkat, že oni si pouze namlouvají, že jim to nevadí. Že tak chtějí žít. Ovšem... Jsme schopni obelhat sami sebe v tak zásadní věci? To je ta otázka na kterou by mi mohl odpovědět pouze nějaký psycholog. Proto prosím, pokud někdo zná odpověď poskytněte mi ji. Budu za ni vděčná.
Možnost volby... Toto téma skrývá mnohem více, než jen způsob našeho projevování.
Například stěhování. Konkrétně stěhování se do jiného státu. Lehce se tedy dotkneme tématu migrace...
Jeden z lidí, který mi vyplnil můj dotazník napsal, že v dnešní době "máme velké možnosti, můžeme být čím chceme a můžeme volit koho chceme.". Ano, to je velice ušlechtilé, ale není to všude. To je důležité si uvědomit. O tomto člověku vím, že si je této informace vědom. Ovšem lidé neznající tohoto člověka by mohli přesně toto namítat.
Zvláštní mi ale přišla jeho odpověď na jiný dotaz. Dotaz týkající se právě migrace.
Znovu budu citovat;
"Podle mě by měl každý zůstat tam, kde žije.
Většinou lidé imigrují/emigrují z válečnýho konflikt nebo proto, že chtějí mít lepší život..."
V případě ekonomických migrantů naprosto chápu, proč je nevítat s otevřenou náručí. Ale v případě válečného konfliktu bych migranty vzala.
"Budu ze svých daní podporovat nějakého zas*aného migranta? Já osbně bych poslala peníze do té země, že které odcházejí a budu ji zvelebovat, aby ty podmínky pro život měli, a aby tam zůstali..." S tímto naprosto souhlasím. Posílat příspěvky na zemi, která na tom není ekonomicky nejlépe. Zní to skvěle... Jenže poté přijde onen zádrhel. Neposílají se. A proč? Je to snad proto, že platíme ony daně? Trochu hloupost, zdá se mi. Více mi vadí, že si poslanci zase zvedli platy. Zvedli si platy o deset tisíc korun. Štve mě to o něco víc, než to že naše zem poskytla někomu azyl. Pokud ten člověk není nějaký líný povaleč, tak mi vůbec nevadí, že jsme ho sem k nám vzali.
"Já bych je poslala tam, odkud přišli!" Já bych tam na oplátku poslala ty líné povaleče. Vezměme si pracovité migranty a pošleme nazpět lidi, kteří nechtějí pracovat.
Bylo by vám jich líto?
ČTEŠ
Všechnopsaní
RandomVítám Vás u projektu 'Všechnopsaní", který vytvořila žákyně ZŠ Písnická. Tento projekt je zaměřen na názor společnosti na určitá témata, která autorku zrovna napadla. Nedivte se tedy, pokuď budou určité kapitoly na zvláštní téma. A pokud Vás tento p...