Dengan sekuat tenaga, aku berlari masuk bilik. Pintu ditutup dan lampu dipadam. Tak lupa army bomb dicapai sebelum aku terjun atas katil.
Aku buka tv
"ARGGHHH!! KIM NAMJOON, KIM SEOKJIN, MIN YOONGI, JUNG HOSEOK, PARK JIMIN, KIM TAEHYUNG, JEON JUNGKOOK, BTS!!!" -
jerit aku sekuat hati depan tv. Tak berhenti tangan hayunkan army bomb yang baru dibeli minggu lepas dengan mata langsung tak berkelip pandang oppar oppar yang sesungguhnya aku tak tau apa motif dorang wujud.
Ya ampun , hensemnya anak anak ikan Bang Sihyuk ni!! Mak kau bagi makan apa weh ? Nivea ke ? kk takde kena mengena.
"PEKELOB PEKELOB PEKELOB"
"Diamlah!" Pintu bilik dibuka dan ditolak kasar. Gedegang bunyinya bila pintu bertemu dinding.
HAHA, ada aku kesah?
Ha yang muka bengis dan taklawa tu nama dia Byul Gayeon. Aku panggil dia gayung. Dia ni boleh lah seksi lah juga tapi masalahnya tiga suku! Otak tak pernah betul. Bodoh memanjang. Asyik nak suruh orang buat kerja untuk dia je. Kuat mengadu, kuat bercinta, kuat tidur, tak suka mandi , pemalas , pengotor tahap babeng dan suka acah lawa.
Em, aku kesian la juga kat boyfriend dia sebab dapat manusia macam dia tapi tak kesah sangat sebab boyfriend dia pun buruk dan bodoh macam dia HAHAHA k sekian.
"WHY YOU SAD? I DONT KNOW NAN MOLLA! KIM NAMJOONNN SENPAIII!!!! Jebon hensemnya kau, menyampahnya akuuuu!!" Jerit aku lagi tak pedulikan minah tiga suku yang turun naik nafas pandang aku.
Haha sape suruh kau buka pintu then tercongok kat situ? Kau fikir aku kesah pasal kehadiran kau?
"Ish! Mengadalah dia ni! OMMAA!!" Si gayung tu terus hempas pintu kasar. Tunjuk protes lah konon.
Aku pandang sekilas pintu tu sebelum tersengih sinis.
Padan muka ko. Semak lagi.
" ARGHHHHH!!! JIN!! " aku histeria tengok Jin sedekahkan sonkisseu dia dengan muka paling tak berdosa.
Ouh, hai, nama aku, Byul Hara. Umur 19 tahun dan aku isteri bangtan dalam mimpi kbai
______________
YOU ARE READING
Senpais, dont notice me!
Teen FictionNONONO aku akan buat apa je asalkan dorang tak notice aku as army! NO THEY CAN'T!