rovnou varuji, že zde budou jednodílovky především o lásce atd. žádné velké prasárny! možná něco na půl a nikdy né celé! tak ti co chtěli příběhy 13+ ať jdou jinam. budou to lezbycké jednodílovky, protože tu žádná není v češtině, budu to jednodílovky o Natashe Romanoff a Wandě Maximoff, protože je strašně shipuju. též zde budou i jiné než jen marvel, třeba i normální, tedy že je nasadím do normálních životů, ale jména zůstanou. také kdyby jste chtěli o nějakou jednodílovku ohledně Romanoff a Maximoff napsat, tak mi napište do soukromých zpráv, ale má to svá stanoviska, jinak řečeno pravidla, ale já tohle slovo nemám ráda. A HLAVNÍ JE TO, ŽE NEBUDOU ŽÁDNÉ ŠPATNÉ KONCE!!!!
1) nikdy mi nepište do komentářů svoje prozby! né že by mi to vadilo, ale to by si mohl každý přečíst a to já nechci, nejdřív to napíšu a až pak to bude ke čtení. také varuji, že když se mi nic nepodaří vymyslet, skuste mi říct jinou jednodílovku, spisovatelský blok může být tak se nedivte.
2)kde se to má odehrávat, popřípadě v jakém století či času
3) bude-li se zde vyskytovat i jiná postava než naše dvě hlavní postavy, třeba máte možnost jednu z nich vyměnit, ale jedna z hlavních postav vždy zůstane
4) co by se mělo odehrávat, kdyby jste měli, nebo našli nějaký obrázek, který by jste mi chtěli poslat, tak vám dám můj Email.
5) řekněte mi jak se budete chtít podepsat, protože budu podepisovat na konci příběhu jak mě, tak i vás.
Natasha Romanoff - tučně
Wanda Maximoff - normálně
Můj proslov(někdy bude, někdy ne) - tučně, podtrženě
Můj podpis - tučně, kurzíva, vždy na konci přáběhu a na pravé straně sloupce
Lexus
ČTEŠ
Shipy - Wanda Maximoff and Natasha Romanoff
FanfictionWanda Maximoff x Natasha Romanoff - WanTasha - „bude mi ctí." = 16. Listopadu 2018 Wanda Maximoff x Natasha Romanoff - WanTasha - „ne to znamená, že tě miluju." = 16. Listopadu 2018 ... ---