„Noták! Nemůžeš mě tam nechat samotnou Wando!" Prosí mě má kamarádka Emily. o to, aby jsme do nějakého klubu, kde má hrát její oblíbená kapela Red Room. Nechce se mi tam, určitě to nebude nic hezkého.
„Emily já tam nechci! vždyť mluví sprostě, a kdo ví co ještě dělají za špatnosti!" Vyjeknu.
„Ale o to jde! Mají skvělou muziku a prostě jsou cool! Prosím tě o to! Prosím! Moc tě prosím Wando! Pak už tam se mnou chodit nikdy nebudeš muset! Jen dneska!" Přemlouvá mě pořád a já se zarazím, když s ní půjdu, už mě tam nikdy nedostane.
„No tak dobře." Povolím a ona začně výskat. „Ale už tam s tebou nikdy nepůjdu!" zavrčím, ona začne kývat hlavou, a už si to žene k šatníku vybrat nám oblečení. Za chvilku přišla v černých roztrhaných kalhotech, černými náramky na ruce, šedé tričku, krátké černé vestě, černými boty na podpatku s kamínky a černými naušnicemi ve tvaru růží. Mě přinesla černé uplé šaty.
„Tohle si nevezmu." Zakroutím hlavou.
„Noták!" zakňučí.
„Ne jinak nejdu." Zamračím se na ní a ona si povzdechne. Za chvilku přijde s krásnými bílými šaty. Vezmu si je a v pokoji si je obléknu, pak už jen jdeme do klubu, kde má ta kapela hrát.
Jejich oblečení
Když tam dojdem, Emily se hned ztratí v davu, povzdechnu si a objednám si čistou vodu. Usliším jak někdo začně hrát, tak se podívám a skoumám pohledem tu kapelu. Jasně jsou tam všichni o kterých mi říkala. The Winter Bassist, Captain Guitar, Falcon Key a... poslední je jejich bicistka Black Widow Drums. Skoumám jí pohledem, ale po chvilce od ní odvrátím zrak a zavrtám se do vlastních myšlenek, než mě z nich vytrhne vuk vedle mě. Trhnu sebou a zvednu oči. Vedle mě si sedla Black Widow Drums, Tak jsem si jí prostě nevšímala.
„Jak je možné, že sedí taková sexy kráska, tak sama." Ozve se a já se na ní podívám.
„Um.. jsem tu s kamarádkou." Rozhlédla jsem se, ale nemohla jsem jí najít.
„Tak se mi zdá, že ti zběhla pryč." Ušklíbla se.
„Možná jo." Šeptnu, a dál se koukám na skleničku vody.
„Ty piješ obyčejnou vodu?" Zeptá se šokovaně a já přikývnu. „No tak to ne. Zvu tě na skleničku." Zvedne ruku a hned na to nám, než začnu protestovat, přistanou na baru dvě skleničky čehosi.
„Ne děkuju, nepiju." Odstrčím skleničku, ale ona mi jí zase přisune.
„Noták! Odvaž se trochu! Nebo ti tu skleničku narvu do krku." Zamračí se a já si jí přiložím k ústům, a napiju se. Hned na to se rozkašlu a ona mě pobaveně sleduje.
„To není vtipný." Zachrčím a ona se zářivě usměje, díky čemuž málem odpadnu blahem. Takhle chvilku ještě pijeme, než se žačnu uvolňovat a smát, kvůli alkoholu v krvi.
„Co kdyby jsme šli ke mě domů." Zavrní mi do ucha a skousne mi ho. V tu dobu moc nevnímám, takže prostě kývnu, nějak se dostaneme z klubu, až ke mě do bytu. Kde dojdem do mé postele, strčí do mě a já spadnu, pak si na mě obkročmo sedne a políbí mě. Polibek jí opětuju a svoje ruce přesunu na její zadek, který jí zmáknu. Ani nevím kde se to ve mě bere. Zavzdychá, vjede mi pod tričko, začně mě hladit na břiše a pomalu jede nahoru. Pak už jen ze sebe strháme všechno oblečení a užíváme si naší noc.
...
Ráno mě vzbudí bolest hlavy. Ach bože! Takhle jsem se naposledy zlila na Emily oslavě šestnáctin. Zamrkám a posadím se. Jen co se kouknu vedle sebe, uvidím pod peřinou Black Widow Drums tedy Natashu. Zčervenám, když si vzpomenu na noc. Pro ní to byla asi jednorázovka. Povzdechnu si a zvednu se. Začnu zbírat své oblečení a potichu si ho oblíkat, než se ozve její sametový hlas.
„Ty někam jdeš?" Zeptá se a zvedne hlavu z polštáře.
„No já asi vím, že to byla pro tebe jednorázovka, takže prostě zmizím, i když to nebude jed-" Během mého rychlého drmolení slov se zvedla, já celá červená zmlkla a odvrátila zrak, od její nahé postavy.
„A kdo řekl, že to bude jednorázovka? Já nic takového neříkala." Chytila mě za bradu a zvedla mi hlavu, tak abych se jí koukala do tváře. V očích jí hrálo pobavení a ústa měla rozzářená úsměvem. Přiblížila se a políbila mě. Jazykem mi vjela do úst a třela s ním o ten můj. Když nám došel dech, tak jsme se odtáhli a ona si mě přitáhla blíž.
„Takže. to znamená, že mě máš ráda?" Zeptám se tiše.
„Ne to znamená že tě miluju."
Tak! druhá jednorázovka na téma WanTasha. doufám, že tam nebude moc pravopisných chyb, docela jsem se zlepšila v češtině, místo čtyřek a pětek mám dvojky.
Lexus
ČTEŠ
Shipy - Wanda Maximoff and Natasha Romanoff
ספרות חובביםWanda Maximoff x Natasha Romanoff - WanTasha - „bude mi ctí." = 16. Listopadu 2018 Wanda Maximoff x Natasha Romanoff - WanTasha - „ne to znamená, že tě miluju." = 16. Listopadu 2018 ... ---