⭐Susitikmas #2⭐

213 26 0
                                    

Kai Yeon-Sun atėjo, Taehyung jau buvo ten. Ji priėjo prie staliuko kur jis sedėjo ir išsitempė jį laukan. Laikydama jo ranką ji pažvelgė į jį.

"Tai..ką norėjai man pasakyti?" Taehyung paklausė, šiek tiek sutrikęs. Jis taip pat pažvelgė į jos dideles akis.

"Aš..tu...tu man patinki...daug, daug daug. Ir aš negaliu kontroliuot savęs kai esu su tavimi, aš net nežinau kas su manimi darosi. Aš raustu, poto grįžus namo vien tik šypsausi. Tu man...man labai patinki.." Yeon-Sun viską išlemeno, nuleisdama akis, ir žinoma, parausdama.

"Tu irgi man patinki, princese." Taehyung pakelė jos galvą ir šyptelėjo jai. Tai privertė ją labiau parausti.

"Žinau, kad mes tik trumpai pažystami, bet ar būsi mano mergina?" Paklausia Taehyung viltingai žiūrėdamas į Yeon-Sun akis.

"Taip" trumpaplaukė tyliai ištarė. Rudaplaukis vaikinas išsišiepia ir apsikabina ją. Jie abu sugrįžta į kavinę, atsisėda prie to pačio staliuko. Yeon-Sun visdar paraudusi, šiaip ne taip drysta sunerti jų pirštus, esančius ant stalo. Taehyung šypteli.

"Taehyung, tavo akys labai gražios" šypteli Yeon-Sun

"Saulyte, tu visa nuostabi" Šypsodamasis taria vaikinas ir pakėlęs Yeon-Sun delną pabučiuoja jį. Yeon-Sun parausta.

"Kaip tau tai pavyksta?" paklausia Yeon-Sun, nykščiu glostydama Taehyung ranką.

"Kas?" Skardžiu balsu nusijuokia Taehyung.

"Tau visada pavyksta, betkokioje situacijoje, priversti manę raudonuoti" Yeon-Sun šypteli.

"Aš talentingas" Nusimaivo rudaplaukis vaikinas ir nusijuokia.

"Matosi" šypteli mergina. "Man čia nobuodu, eime kažkur kitur"

"Kur nori?" Paklausia Taehyung su šypsena veide

"Net nežinau, aš čia neseniai atsikrausčiau, ir visos vietos kuriose buvau yra ši kavinė, mano namai ir mano darbas, o tu?" Yeon-Sun

"Dabar rinkis. Boulingas, kinas, baseinai, šokimas nuo tilto, parkas, sušių restoranas arba mano namai filmų vakaras" išvardina rudaplaukis

"Odieve " nusijuokia trumpaplaukė, "gal tiesiog važiuojam į tavo namus, filmų vakaras" šypteli Yeon-Sun

"Gerai" šypteli Taehyung "Tik aš nepasiėmiau mašinos" nusijuokia vaikinas

"Tai nieko tokio, jeigu netoli, galim nueiti" šypteli mergina. Visdar laikydama jo rankas, ji atsistoja ir jie išeina laukan.

"Į kurią pusę tavo namai?" paklausia trumpaplaukė

"Ten" su pirštu parodo vaikinas į vieną iš namų. Yeon-Sun nusijuokia ir jie abu nueina tiesiai ten.

"Jauskis kaip namie" Pasako vaikinas kai jie įžengia pro namų duris. Yeon-Sun šiek tiek paraudo. Ji nusiavė batelius, ir palaukė Taehyung. Kai jis nusiavė batus, jie abu nuėjo į svetainę.

"Kokį filmą žiūrėsim??" paklausė trumpaplaukė. Taehyung prisėdo šalia jos.

"Kokį tik panorėsi" su šypsena tarė rudaplaukis. Yeon-Sun pažvelgė į jį.

"Aš galiu žiūrėti betkokį, kol esu su tavimi" Yeon-Sun pasakė tai ir paraudo. Ji niekada negalvojo, jog bus kartu su garsia žvaigžde.

"Tada žiūrim Anabele?" Nusijuokdamas paklausia Taehyung.

"Žiūrim" šypteli Yeon-Sun

Taehyung pajungia filmą ir nedrąsiai per pečius apkabina merginą. Yeon-Sun įsitaiso jo glėbyje. Po kurio laiko, ji užmiega, padėjusi galvą ant Taehyung peties. Merginai užmigus Taehyung išjungia filmą ir pajėmes merginą į glėbį nuotakos stiliumi nuneša į savo kambarį bei paguldo į lovą, o pats atsigula ant sofos, kuri buvo jo kambaryje.

"TaeTae, man šalta" pasako mergina tyliai, bet girdimai

"Užsiklok, mažute" sukikena vaikinas ir paslepia didelį norą nueiti ir atsigulus šalia apsikabinti Yeon-Sun.

"Nepadeda" suzyzia mieguista mergina.

"Nori, kad ateičiau?" tyliai paklausia vaikinas.

"Taip" atsako mergina, laukdama kol jis ateis, atsiguls šalia jos ir apsikabins ją. Taehyung šypsodamasis nueina prie merginos ir atsigules į lovą ir išpildo jos norus, ji tuč tuojau įsitaiso jo glėbyje.

"Labanakt, saulyte" su šypsena ištaria vaikinas ir pakšteli merginai į kaktą.

"Labanakt, oppa" mergina apsikabina jį ir užmiega. Vaikinas su šypsena žiūri į merginą ir po kurio laiko užmiega.

Instagram | k.t.hDonde viven las historias. Descúbrelo ahora