kim.v : My baby 💕 @choi.sun
75876 likes
Jimin : Aš noriu su ja susipažinti!!! #Taesun 🖤
Kookie : Aš irgi! Tae supažindink mus!
Taesun : Mielaaaa 💕 Taesun! 😍
Taehyunghater : @choi.sun jis tavęs nevertas! Pagaliau suprask tai! Jis tik dar vienas kekšius kuris naudojasi merginų jausmais! 😡
alissa.violet : mažuti, argi tikrai tu ją myli? Aš juk karštesnė💘
Taehyungbabe : Nenusišnekėk! Jis nėra toks ir jie yra tobula pora! 🔥
choi.sun :myliu prince💘
choi.sun: @Taesunhater užsikrušk
Kim.v : @alissa.violet Svajok ir toliauYou blocked @alissa.violet
Taehyung gulėjo lovoje su Yeon-Sun jo glėbyje.
"Gal nuvažiuojam prie jūros..." pasako mergina
"Žinoma galim " pasako rudaplaukis
"Mačiau komentarus. Tavo grupiokai nori su manimi susipažinti." šypteli mergina
"Tai gal nori, kad visi susirinktumėme pas Jungkook?" Paklausia Taehyung. Mergina šiek tiek parausta.
"Aš..jiems nepatiksiu" pasako tyliai mergina.
"Mažute, tu jiems labai patiksi" pasako tyliai vaikinas ir pabučiuoja merginą
"Važiuojam" šypteli mergina. "Ai, aš dar turiu tavo džemperį. Gal man jį apsimauti?" paklausia mergina nueidama prie spintos ir ištraukdama jo džemperį, o vaikinas tik linkteli pritardamas trumpaplaukiai ir pasiėmes telefoną pradeda skambinti savo draugams ir kviesti susitikti. Jie visi sutinka. Mergina su vaikinu pasiruošia ir isėdę į mašiną pradeda važiuoti.
"Papasakok man apie juos" šypteli Yeon-Sun
"Per daug pasakoti" nusijuokia vaikinas.
"Man patinka ilgos pasakos" sukikena ji.
"Gal kitą kartą" sukikena Tae.
"Ugh, na gerai. Šiandien vistiek su visais susipažinsiu" nusijuokia mergina. Neužilgo jie privažiuoja Jungkook namus ir vaikinas sustabdo mašiną. Jie išlipa ir nuėję, pabarškina į duris. Jas atidaro Jungkook.
"Sveiki! Prašom užeiti" šypteli jis.
"Sveikas" apsikabina draugą Taehyung taip pasisveikindamas. Ateina kiti vaikinai, o mergina pribėga prie Taehyung ir apsikabina jį.
"Nagi, mažut nebijok" nusijuokia Taehyung ir paskui jį visi vaikinai.
"Aš jų nepažįstu, kaip man nebijoti?" tyliai paklausia mergina
"Ko čia stovit lopai prisistatykit" nusijuokia vaikinas, mergina susiraukia.
"Negražu taip kalbėti su draugais" apibaria ji vaikiną, atsisuka į kitus.
"Sveiki, aš esu Yeon-Sun, bet vadinkit Sun arba Sun-ah" šypteli ji.
"Labas Yeon-Sun, aš esu Yoongi" pasako žemaūgis, blondinas. Mergina šypteli ir linkteli galvą, taip pasisveikindama.
"Sveika, aš esu Jungkook arba tiesiog Kookie. Šio lopo, o kitaip tavo vaikino geriausias draugas" nusijuokia vaikinas. Mergina nusijuokia ir šypteli.
"Aš esu Namjoon, ponas IQ 148" pasigiria jis.
"o mano 150" parodo jam liežuvį mergina. Jie visi prisistato ir nusprendžia tiesiog pavakarieniauti ir pasikalbėti.
"Noriu sušiųų" numykia Jimin
"Tu visada toks zyzlus?" paklausia mergina.
"Tik tada kai valgyt noriuu" nusijuokia Jimin. Mergina nusijuokia. Yoongi užsako sušių, iki to laiko kol jie atvyks, visi pradeda kalbėtis.
"Tai...kodėl nerodai savo veido nuotraukose?" paklausia Jungkook, įsitaisydamas kėdėje.
"Ji man į šį klausimą neatsakė. Kaip manai tau atsakys?" nusijuokia Tae, o Jungkook pavarto akis.
"Per daug asmeniškas klausimas" tyliai pasako mergina, o vaikinas apkabina merginą per pečius. Neužilgo atvažiuoja sušių užsakymai. Visi pradeda valgyti.
"Aš myliu maistą!" pilna burna sušunka Jimin.
"Gal leistum ramiai pavalgyti? Prie stalo pilna burna kalbėt negalima" pasako mergina, įsidėdama dar vieną sušį į burną, o Jimin tik nusijuokia.
Visi pabaigia valgyti.
"Kuom užsiimi?" paklausia Yoongi.
"Aš...modelis. Bet dabar atostogauju" pasako mergina.
"Kodėl man to nesakei? " nustebes paklausia Taehyung
"Neklausei" nusijuokia mergina, o paskui ją ir vaikinas.
"Aš skelbiu, tiesą drasą!" sušaukia Jungkook
"Po paskutinės t/d su tavimi aš pabudau vonioje su Yoongi kuri buvo pilna ryžiu, kruopų ir pnš" pasako Hoseok
"Atrodo įdomu!" sušunka mergina.
"Aš nežaisiu" pasako Taehyung.
"Vien dėl to nes paskutinį kartą tau teko pabučiuoti Jungkook, ir tada pats pripažinai kad Taekook yra tikra" pasako Jin ir nusijuokia.
"Mes buvom girti!" sušunka Jungkook
"Tai va aš nežaisiu. Kažkas gi turi parvešti mano, saulyte namo" pasako Tae
"Tam yra kojos" sarkastiškai pasako mergina.
"Man ji jau dabar patinka" pasako Yoongi.
"Ji mano" piktai pasako Taehyung
"Oho, raminkis" pasako Jin.
"Na, gerai. Aš pradėsiu, Taehyung? Tiesa ar Drąsa?" paklausia Jungkook
"Aš nežaidžiu" pavarto akis vaikinas
"Jis renkasi drąsą" pasako mergina už jį, o Taehyung piktai dirsteli į ją.
"Na, gerai. Taehyung ir Yeon-Sun nueina į mano kambarį ir išsiaiškina kas blogai Taehyung" pasako Jungkook, rūpestingai pažvelgdamas į Tae. Jis ir Yeon-Sun atsistoja ir nueina į Jungkook kambarį.
"Kas yra mažuti?" paklausia mergina apsikabindama jį.
"Man viskas gerai" dar kartą pavarto akis vaikinas.
"Ne, prašau pasakyk kas blogai, TaeTae" paprašo mergina.
"Ar tai dėl Yoongi žodžių?" paklausia ji
"Aš bijau tave prarasti" atsidūsta vaikinas "bijau pasakyti ar padaryti kažką ne to kai būsiu girtas" pripažysta Tae
"Tae, prisimink. Aš visada būsiu su tavimi, kad ir kas benutiktu, visada būsiu su tavimi" pasako mergina. Taehyung nusišypso ir jie pareina atgal.
"Na?" paklausia Jungkook.
"Asmeninės priežąstys" nusijuokia mergina. Jie pratęsia Tiesos/Drąsos žaidimą.
Sveiki, sveiki, sveiki!
Išpradžių visus sveikiname su Šv. Kalėdomis!
Labai jus mylim ir linkim visko ko tik geriauso.
Taip pat noriu pasakyti, kad śi istorija jau eina į pabaigą. Taip, taip.
Na, bet nenusiminkite. Mes esame pradėjusios rašyti kitą istoriją ir net gal galvojame apie šios istorijos 2 sezoną. Taigi komentuokit ar norèsit dar 1 sezono?Danielė ir Greta
ESTÁS LEYENDO
Instagram | k.t.h
De Todo@kim.v started following you You started following @kim.v New messages (1)