Abi (3. Bölüm)

203 25 0
                                    

"İçeri gel!" "Yanında yatabilir miyim?" Açıkçası, şaşırmıştım. Daha bir gündür tanıdığım çocuk yanımda mı yatacaktı? Ama bir şey hatırladım. Abimle her zaman sarılarak uyurduk. Korku filmleri izlerdik hep... Gülümsedim. Karanlıkta duyamazdı belki ama hissederdi. "Tabi ki" yanıma gelip pikeyi üstüne örttü. Kollarını belime sardı. Sabaha karşı, odamın kapısı "güm!" Diye açıldı. James'in kollarını hafifçe sıkıp doğruldum. O da aynısını yaptı. Açık kapının arkasından siyah saçlarını seçebilmiştim. Bir şey gümbürtüyle yere düştü. Bismillah. Tırsmıştım. James kulağıma eğildi "o kim ve ne yapıyor?" O an o kadar şebek görünüyordu ki sarılasım geldi. Kendimi tuttum. Yavaşça ayağa kalktık. Kapıyı açtım ve çığlığı bastım. "Abiğğğ?!?!?" Şimdi de anırdım ve boynuna atladım. "Salaaaaak! Ödümü koparttıııııın!" Kıkırdadı. "Beyefendi kim?" Dalga geçer gibi bir kuşkuyla James'e elini uzattı. "James Mcvey, arkadaşıyım." "Oliver, abisiyim. *bana döndü* arkadaşlarınla sarmaş dolaş mı yatarsın?" Gözlerimi kaçırdım. Aynı ses tonuyla cevap verdim. "Evet, genelde." Gülümsedi. "Ergen." Gözlerim büyüdü. "Sensin o!" Jamie uykulu gözlerle bizi izliyordu. Yerim. Misafir odasını hazırladım. Öküz, ben kızım diye her boku bana yaptırın zaten. Hıh -,-. SABAH: "Günaydııııııın!" Allam bu ışık neeeğğ?! "Kampa geç mi kalacaksın?" Gözlerimi aniden açtım. "Sen nereden biliyorsun?"dedim kucağımda oturan Ashley'i okşayarak. "James ile konuştuk. Kahvaltı hazır. Ve misafirlerin var. Odamdan çıktı. Beyaz pantolonumu ve siyah askılımı giydim. Çantamı hazırlayıp odadan çıktım. Brad, büyükannesi, James ve Oliver oturuyorlardı. Bradley beni görünce gülümsedi.

Golden (The Vamps Fan Fiction) -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin