,,Felix, Felix, ești bine?" Vocea îngrijorată a lui Han Jisung, prietenul cel mai bun a lui Felix se aude. Felix îl ignoră, încercând sa se ridice, sprijinindu-se de mâna dreaptă, însă eșuează din cauza durerii, căzând din nou pe podeaua din vestiar.Acesta tocmai ce a ieșit de la ora de sport, vrând sa se schimbe, însă a fost din nou batjocorit și bătut de Woojin și prietenii săi.
,,Nu mai fi încăpățânat si lasă-mă sa te ajut" Jisung îl ajută să se ridice, uitandu-se cu milă la noua vânătaie de pe fața drăguța a prietenului său. ,,Din nou s-au luat de tine?" ,,Nu, nu au fost ei" spune blondul uitandu-se în jos.Jisung îi ridică bărbia, facandu-l să se uite la el ,,Stii bine ca nu mă poți minți, te știu prea bine pentru a înghiți minciunile tale." ,,Merita să încerc, nu vreau să îmi ți din nou morală cum că ar trebui să îi spun directorului sau cuiva..." Jisung îl oprește, cu un gest din mână ,,Nu aveam de gând sa iti țin morală pentru ca știu că oricum nu mă vei asculta." ,,Foarte bine" spune, încercând sa ascundă durerea pe care o simțea la mâna dreaptă.
,,Ei bine, haide să mâncăm " Jisung îl apuca de mâna dreaptă, iar acesta țipă, din cauza durerii. ,,Ce ai pățit?" ,,Mâna...mă doare când o mișc. Cred că am căzut pe ea." spune masându-si mâna ,,Nu puteai să îmi spui că te doare?" oftează Jisung.
,,Haide" ,,Unde mergem hyung?" spune confuz Felix, în timp ce Jisung îl trage de mâna stângă. ,,La cabinet" în momentul acela Felix își trage mâna violent, oprindu-se. ,,Nu e atât de grav, sunt bine..." spune acesta încet. ,,Stiu cât de tare urăști doctorii, însă trebuie sa vedem dacă e ruptă sau nu, nu fi încăpățânat și mișcă-te mai repede, Felix" ,,Of, bine..."
Până la urmă se supune, urmându-l pe Jisung până la cabinetul medical al școlii, bosumflat./////
Și uite așa apare încă o carte pe care probabil o voi șterge ;-;
nu știu dacă sunt cititori care sunt fani changlix, însă eu ador shipul ăsta :)
Sper să mă țin de ea
CITEȘTI
Predisposed to accidents |changlix|
Fanfiction-a changlix story Unde Seo Changbin este doctor în cabinetul medical al liceului în care Lee Felix învață, iar acesta este predispus la ,,accidente" doar pentru a avea o scuza sa îl vadă pe doctor. ❗️boyxboy ❗️o citești pe proprie răspundere