Chapter 3

356 88 15
                                    




  Ziua următoare, Felix se trezi cu gândul la Changbin, dându-si repede o palmă pentru a și-l scoate din cap.
,,Felix, grăbește-te dragule să nu intarzii la prima oră " strigă mama sa din bucătărie. ,,Bine, mamă ". Coboară, văzându-l pe Jisung râzând împreună cu mama sa. Roșcatul venea des prin zonă așa ca era ceva normal să îl vadă.

,,Neata mamă, neata Jisung". ,,Cam târziu, nu crezi, mai avem 10 minute și sigur nu o să ajungem. Și cum iti mai e mâna?". ,,Mi-e bine, nu mă mai doare chiar atât de tare".  Aceștia ies, îndreptandu-se spre școală pe jos, deoarece nu era departe.

,,Era drăguț ". Felix se uită confuza la Han, neînțelegand ce voia să spună ,,Mă refer la noul doctor, știi tu, cel la care te holbai ieri". ,,Oh, da...dar nu mă holbam" își ascunde fața, rușinat. ,,Cum spui tu". Jisung îl inghiontește in umăr ,,De ce te-ai rușinat?" Îl întreabă râzând. ,,Nu m-am rușinat. Haide, aproape am ajuns" spune începând să alerge, însă neatent fiind se împiedică de o bordură si cade în genunchi.

,,Felix! Ești bine? De cate ori trebuie să îți spun sa fii atent! " spune Jisung ridicându-l pe Felix, care era plin de praf și avea blugii rupți in genunchi. ,,O Doamne!" exclamă Jisung cand vede sânge curgându-i din ambii genunchi. ,,Te vei distruge dacă nu ești atent. Uită-te la tine, esti plin de sânge ". Felix avea lacrimi in ochi, însă se abținea să nu plângă din cauza durerii. ,,S...scuze Jisung". ,,De ce îmi ceri scuze mie, pentru Dumnezeu. Haide să te spăl ". ,,Um...nu mai bine am merge la cabinet?". întreabă blondul cu gândul ca îl poate revedea pe Changbin.

Jisung se miră, aprobând ,,Cred că așa ar fi cel mai bine, haide" Felix a început să zâmbească, iar Jisung se uită puțin nedumerit de expresia blondului.

Si uite-l din nou aici, stând in fața ușii albe pe care scria ,cabinet medical'
Voia să îi vadă din nou fața brunetului, murea de nerăbdare. Iar acea căzătură nu a fost tocmai din greșeală. Poate că înnebunea, poate ca era prea orbit de frumusețea doctorului, însă lui Felix nu îi păsa.
Se va lovi de câte ori va fi nevoie doar pentru a-l vedea pe el, pentru că era prea timid pentru a-l invita în oraș.

Predisposed to accidents |changlix|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum