~ 1. Bölüm ~
Yaprağın ağzından:
Bugün yine sıradan bi gün gibi başlamıştı. Yada ben öyle sanıyordum. Sabah kalktıgımda dün olanları hatırlamaya çalıştım. Nerdeyse hiç birşey hatırlamıyordum. Dün Ali'nin yanına gitmiştim sonraa.. Tabi yaa Ali bana beni sevdiğini söylemişti. Aptal kafam, nasıl unuturum. Peki ben ne demiştim? Düşün Yaprak düşün.. sonra dün olan her şey bir anda gözümün önünde canlandı resmen. Ali bana aşkını itiraf etti, yıllardır beni sevdiğini söyledi. Bense çekip gitmeyi tercih ettim. Tam düşerken beni yine Ali korudu. Yine o tuttu. Sonra birşeyler daha söyledi ve ben birden ona sarıldım. Kendime engel olamadım. Bi an içimden bir ses ona sarılmam gerektiğini söyledi sanki. Sonra biz biraz daha konuştuk.Ali.. Ali bana çıkma teklif etti. Önce biraz afalladım. Sonra, sonra yine o içimdeki ses bana bir şeyler söylemeye başladı. O içimdeki sesi susturmak istedim ama başaramadım. Yine sarıldım Ali'ye.
Ali'nin ağzından:
Bugün de itiraf etmezsem hiç bir zaman itiraf edemem dedim kendi kendime. Yaprak.. Bugün ona karşı olan hislerimi öğrenecek dedim. Öğrendi de.. kendime engel olamıyordum içimden o an ne geçiyorsa hepsini söylüyordum karşımda bana masum gözlerle bakan küçük titan'ıma.. Bi anda kalkıp gitmek istedi. Az kalsın düşüyordu. Tuttum onu düşmesini engelledim canının yanmasından korkarak. Sanki canını ben yakmamışım gibi... Onu sevdiğim için özür diledim. Ağlıyordum bunları söylerken. Yaprak da bana üzülmüş olacak ki birden sarıldı bana. Kalbim yine hızlı atmaya başladı. Çok hızlı.. Birden içimdeki bir ses ona çıkma teklifi etmemi söyledi. Engel olamadım kendime. Çıkma teklifi ettim Yaprak'a. Bunu nasıl yaptım bilmiyorum. Ben.. 12 yıldır aşkını bile itiraf edemeyen Ali Tekelioğlu.. Şimdi Yaprağa çıkma teklifi ettim. Yaprak şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Ve yine sarıldı bana. Sonra dedi ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4n1k Sezon Finalinden Sonra :)
Short StoryBu hikayeyi instagram sayfamda yazmaya başladım, çok sevildi. Wattpad'de devam etmek istedim, umarım begenirsiniz ❤