~ 2. bölüm ~

288 14 2
                                    

Yaprağın ağzından:
Evet Ali'ye sarılmamın üstünden iki dakika falan geçmişti. Ona sarılınca kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. Ali.. çıkma teklifi etmişti ve ben sadece ona sarılarak kalmak, bir cevap vermek istemiyordum. Çünkü cevabı bende bilmiyodum. Kendimi yavaşça geriye çektim. Bir cevap vermem gerekiyordu. Ah nalet olsun içimdeki ses beni bir türlü yanlız bırakmıyo... kendi kendime içimdeki sese meşhur beddualarimi sıralamaya başladım. Ali şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Kendi kendime konuşmama alışkındı ama iç sesime beddua etmeme pek alışık değildi. Hemen kendime geldim ve Ali'ye kekeleyerek " Ali bak biliyosun ben hiç aşık olmadım. Aşk nasıl birşey bilmiyorum bana zaman ver lütfen önce aşkı tanıyım" gibi saçma şeyler söyledim. O an ne dediğimin farkında değildim. Ali hala sessizce bana bakıyordu. "Aliii" dedim "bir şey söylemiycek misin?" Ali bir anda beni kendine çekti ve kulağıma "gel aşkı beraber tanıyalım küçük titan." Dedi. Aslında o an daha çok şey söyledi sanırım ama bi anlık şaşkınlıkla sadece bu kadarını duyabildim ve "hıhı" dedim. Ne? Hıhı mı dedim? Yaprak içindeki sesi susturmazsan neler olacağını düşünemiyorum dedim kendi kendime. Ali birden bana sarıldı. İşte huzur. İşte mutluluk. Burda kendimi çok mutlu hissediyorum. Alinin kollarında...
Ali'nin ağzından:
Yaprağın bana sarılmasının üstünden baya geçmişti ve bana yarım yamalak bir cevap vermişti. Onu çok zorlamak istemiyordum. Daha önce hiç aşık olmamış aşkın nasıl birşey olduğunu bilmeyen küçük titanimdan çok şey istediğimin farkındaydım. Birden Yaprağı kendime doğru çekip kulağına "gel aşkı beraber tanıyalım" dediğimde Yaprağın "hıhı" demesine o kadar şaşırmıştım ki.. ve cok da mutlu oldum. Birden yaprağa sarıldım. Yaprak kendi kendine mırıldanıyordu. Sanırım yine iç sesine hayranı olduğum beddualarini sıralıyordu. İşte benim küçük titanım..
Sabah bunları hatırladığımda aynanın karşısında kendime şaşkınlıkla baktım. Biz şimdi Aliyle neyiz.. Bunu düşünürken birden telefonum çaldı. Kim olduğuna bakmadan açtım. Aliydi.. "Yaprak. şeyy müsaitsen konuşalım mı diycektim." Dedi. Ağzımdan birden "Ali biz şimdi neyiz?" Sorusu çıktı.

4n1k Sezon Finalinden Sonra :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin