Yaprağın ağzından:
Eve geldim ve kendimi direk yatağıma bıraktım. Sadece uyumak istiyordum. Ama birşey takılmıştı aklıma. Sırık beni neden aramıştı acaba.. Geri aramalı mıydım? Neyse.. demiştim tam o sırada mesaj geldi. Barış.. "Amazon kızı müsaitsen konuşsak mı artık" yazıyordu mesajda. Yoo değilim. Uyuycam ben. Telefon çalmaya başladı. Barış arıyordu. Açtım "efendim sırık, çok önemli değilse sonra...." Barış "önemli amazon" dedi. Sinirli miydi bana mı öyle geliyordu? "Dinliyorum sırık" dedim. Direk konuya girdi. Açıkçası bunu beklemiyordum. "Ali'yle..." dedi. "Ali'yle aranızda bisey mi var?" Sesi farklı geliyordu. Sanki bunu birisinden duymuş, sinirlenmiş gibi.. "Sen.. sen nerden.." susturdu beni. "Tamam Yaprak. İyi geceler.." dedi. "İyi ge..." lafım yarıda kaldı. Yüzüme kapattı sırıkların efendisi.. "Herkeste de bi afra bi tafra Yaprak kaldı yine arada" dedim kendi kendime. Sonra avizeye baktım. "Pişt kız naber. Sen hala konuşmuyo musun? Aaaa ayıp ama bak kaç senedir sana halini hatrını soruyorum bi cevap vermiyosun. Hıh küstüm işte" dedim kollarımı küsmüş gibi birleştirip. "Bak küstüm diyorum hala sesi çıkmıyo gıcık şey" dedim ve yattım.
Barışın ağzından:
Bugün bi çocuk geldi yanıma. Küçük bi çocuk. Elime bi kağıt verdi, "bunu sana vermemi söylediler" dedi ve koşarak gitti. Kimin verdiğini bile soramadım. Kağıdı açtım "herşeyi öğreneceksin, çok az kaldı.." yazıyordu. Saçma sapan birşey.. çocuklar dalga geçiyordur diye düşündüm. Ama öyle değilmiş. Bi kağıt daha buldum. "Yaprak Ali'ye AŞIK." Yazıyordu. Sinirlendim buruşturup attım. Sonra telefonum çaldı. Açtım. "Hala anlamadın mı?" dedi kim olduğunu bilmediğim birisi. "Neyi?" dedim. "Yaprakla Ali.. sevgili oldular" dedi. "Oğlum bak kimsin bilmiyorum ama bulaşma bana bulurum seni çok kötü olur." diyip kapattım telefonu. Yaprakların sokağının yakınlarından geçiyordum. Telefondaki kişinin söylediği şey takıldı kafama. Yaprağı aradım. Açmadı. Bir daha aradım. Telefon açıldı ama açan Yaprak değildi. Ali'ydi.. Telefonu Yaprağa vermesini söyledim musait değil diyip kapattı. Acaba o kişi doğru mu söylüyordu. Peki ya kimdi o kişi?
Birkaç saat sonra Yaprağa mesaj attım. Cevap yazmayınca yine kendi kendine konuştuğunu düşündüm ve aradım. Önemli bisey yoksa sonra.. dedi önemli amazon kızı dedim. Aliyle aranızda bisey mi var diye sordum direk. Lafı ağzında geveledi. Sen nerden biliyorsun demek istedi ama ben bunu duymaya hazır değildim. Tamam Yaprak iyi geceler diyip yüzüne kapattım. Evet. O kişi doğru söylüyordu. Yaprakla Ali... Sevgili mi olmuşlardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4n1k Sezon Finalinden Sonra :)
Short StoryBu hikayeyi instagram sayfamda yazmaya başladım, çok sevildi. Wattpad'de devam etmek istedim, umarım begenirsiniz ❤