1. Kapitola

525 2 4
                                    

Jednoho udatného dne jela Gizela do Bulívie. Byla velice osamělá a ubrečená. V autobuse za ní přišla učitelka a řekla: "Ty a tady Darel Dimitri nemáte kamarády, sedněte si spolu." Gizela přestala brečet a usmála se na onoho překrásného chlapce. On se na ni usmál zpět a ji naprosto ohromila jeho rovnátka plné jídla a plísně. Vždycky si přála potkat takového kluka. Hned dostala hlad na jeho mezizubní zásoby.

Celou cestu si povídali. Gizelu přitahovala jeho vůně, zejména jeho osobitá vůně z jeho úst. Po nějaké chvíli zastavili na čúrpauze. Jediný oni dva zůstali v autobuse. Zahleděli se do sebe a Darla dimitriho ohromilo její srostlé obočí a její bradavice, která ji vykukovala z nosní dírky. Zaujali ho také její malá sloní ouška. Vzápětí se na sebe vrhli. Začali se líbat a ona konečně ochutnala jeho snídani. "Chutnáš skvěle." řekla mu. Po jejich dlouhém a vášnivém líbání je vyrušil řidič.

Pomalu se začal autobus zase plnit. A oni dělali jako by se nic nestalo.

Jeli v noci a všichni se ukládali ke spánku. Stejně jako Gizela. Usnula a Darel ji pomalu rozepl knoflík a zip u kalhot. Vsunul ruku pod její kalhotky a zasunul jeden prst. V tom se Gizela probudila a ucítila jeho ruku hluboko v pochvě. Nedala nic najevo a dále dělala, že spí. On přidal druhý prst, třetí a nakonec jí prstil celou pěstí. To už nevydržela, a vzchychla přes celý autobus. To probudilo učitelku, která seděla před nimi, a divně se na ně podívala. Gizela rychle přikryla jeho ruku dekou. Když Darel uviděl učitelku jak se na ně dívá, znervóznel a ona ucítila jak v ní rukou cukl. To ji přimělo vzdychnout znova. "Dokončete to, co děláte a jdete spát! Ať už se to neopakuje." zašeptala k nim paní učitelka Vitoldová. Ta je naštěstí v pohodě. Kdyby je vyděla učitelka Zimbanová, byl by to průser. Následně se úča otočila a oni pokračovali. Prstil si rychle a drsně měla pocit, že se jí každou chvílí roztříští vagína. Takovou vlnu rozkoše nečekala, moc se jí to líbilo. Netrvalo dlouho a ona se udělala. Vytáhl ruku a celou ji dokonale jazýčkem vyčistil. Poděkovala mu a šli spát.

Storka of sexual live from GizelaKde žijí příběhy. Začni objevovat